VÁŇA, Pavel. Verfahren der Texterschließung und Interpretation gezeigt an der Geschichte von Michael Ende Das Haus an der Periferie. Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache. Brno: Masarykova univerzita, roč. 4, 1/2, s. 91-102, 137 s. ISSN 1803-4411. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Verfahren der Texterschließung und Interpretation gezeigt an der Geschichte von Michael Ende Das Haus an der Periferie
Název česky Metody interpretace literárního textu na příkladu povídky Michaela Endeho Das Haus an der Periferie
Název anglicky Methods of an Interpretation shown on a story Das Haus an der Periferie by Michael Ende
Autoři VÁŇA, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache, Brno, Masarykova univerzita, 2011, 1803-4411.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055823
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky německá literatura 20. století Michael Ende využití e-learningového kurzu ve výuce
Klíčová slova anglicky german literature 20th century Michael Ende project-oriented teaching
Změnil Změnil: Mgr. Pavel Váňa, Ph.D., učo 741. Změněno: 5. 3. 2012 13:01.
Anotace
Der Artikel veranschaulicht anhand der Geschichte von Michael Ende Das Haus an der Peripherie einige Konzepte zum sowohl rezeptionsorientierten als auch handlungs- und produktionsorientierten Literaturunterricht. Die vorgeschlagene Optimalisierung von Unterrichtsmethoden stützt sich auf weitgehende Erforschung von Innovationstendenzen im Bereich des deutschen Literaturunterrichts.
Anotace česky
Článek ukazuje na příkladu povídky Michaela Endeho Das Haus an der Peripherie několik konceptů výuky cizojazyčné literatury. Navržená optimalizace výukových metod se opírá o výzkum inovačních tendencí ve výuce literatury na německých školách.
Anotace anglicky
This article would like to present a project-oriented, hands-on learning literature class and examines the general procedures and possibilities related to this approach. The suggested optimization of teaching methods is based on an intensive research of innovations in the teaching of literature in Germany.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 13:16