STADLEROVÁ, Hana. PRIJĎTE MALOVAT... Ohlédnutí za netradiční pedagogickou praxí studentů PdF MU v rumunské Gemelčičce. Online. In Koncepčné smerovanie pedagogickej praxe na pedagogických fakultách. Bratislava: OZ V4 jako svoji 31. pedagogickou publikaci PdF UK, 2011. s. 40-43. OZ V4. ISBN 978-80-89443-04-8. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název PRIJĎTE MALOVAT... Ohlédnutí za netradiční pedagogickou praxí studentů PdF MU v rumunské Gemelčičce
Název anglicky COME TO PAINT ….A hindsight of untraditional pedagogical practice of students of Pdf MU in Romanian Gemelčička (Fagetu)
Autoři STADLEROVÁ, Hana
Vydání Bratislava, Koncepčné smerovanie pedagogickej praxe na pedagogických fakultách, od s. 40-43, 4 s. OZ V4, 2011.
Nakladatel OZ V4 jako svoji 31. pedagogickou publikaci PdF UK
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-89443-04-8
Klíčová slova česky Gemelcicka možnosti vzdělávání pedagogická praxe studentů výtvarné dílny tvorba sebevyjádření dětí
Klíčová slova anglicky Romania Slovak Gemelcickapossibilities of education students pedagogical practice art workshops creative expression; self-fulfilment of children
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D., učo 26587. Změněno: 5. 4. 2012 13:19.
Anotace
Text je jednou z prezentací výsledků pětiletého projektu zaměřeného na odbornou přípravu a realizaci letních experimentálních výtvarných dílen pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí v Rumunsku. Záměrem projektu bylo mimo jiné také nalézání nových forem získávání zkušeností pro budoucí pedagogy. Příspěvek představuje především propojení didaktické přípravy studentů Katedry výtvarné výchovy na PdF MU s možnostmi pedagogické intervence ve specifických podmínkách prostředí Rumunských škol.
Anotace anglicky
The paper deals with findings of the five-year research focused on pedagogical preparation and realization of summer experimental art workshop for children from disadvantaged social group in Romania. The benefit approaches activities have turned into the form of gaining experience of future teachers. The text presents the connection between didactic preparation of student on the Department of Art Faculty of Education MU in Brno and possibilities of the teacher’s interventions in specific environment condition.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 08:20