BRYCHOVÁ, Alice. Možnosti a úskalí při užívání EJP v cizojazyčné výuce. In Konference o projektu EJP v praxi. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti a úskalí při užívání EJP v cizojazyčné výuce
Název česky Možnosti a úskalí při užívání EJP v cizojazyčné výuce
Název anglicky Possibilities and difficulties in the use of ELP in foreign language teaching
Autoři BRYCHOVÁ, Alice.
Vydání Konference o projektu EJP v praxi, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Evropské jazykové portfolio, sebehodnocení, metakognitivní učení, jazykový profil podle SERR
Klíčová slova anglicky European Language Portfolio, selfassessment, metacognitive learning, profile of language skills
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 5. 3. 2012 09:08.
Anotace
Evropské jazykové portfolio je nástrojem pro metakognitivní učení a sebehodnocení. V příspěvku jsou shrnuty zkušenosti pozitivního i negativního charakteru, které byly získány během experimentálního využívání tohoto nástroje na základních školách a na Pedagogické fakultě MU.
Anotace anglicky
European Language Portfolio is a tool for metacognitive learning and self-assessment. The paper summarizes the experience of positive and negative character, which were obtained during the experimental use of this tool in primary and secundary schools and the Faculty of Education at MU.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 08:55