BRYCHOVÁ, Alice. Možnosti a úskalí při užívání EJP v cizojazyčné výuce (Possibilities and difficulties in the use of ELP in foreign language teaching). In Konference o projektu EJP v praxi. 2011.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Možnosti a úskalí při užívání EJP v cizojazyčné výuce
Name in Czech Možnosti a úskalí při užívání EJP v cizojazyčné výuce
Name (in English) Possibilities and difficulties in the use of ELP in foreign language teaching
Authors BRYCHOVÁ, Alice.
Edition Konference o projektu EJP v praxi, 2011.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Evropské jazykové portfolio, sebehodnocení, metakognitivní učení, jazykový profil podle SERR
Keywords in English European Language Portfolio, selfassessment, metacognitive learning, profile of language skills
Tags International impact
Changed by Changed by: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Changed: 5/3/2012 09:08.
Abstract
Evropské jazykové portfolio je nástrojem pro metakognitivní učení a sebehodnocení. V příspěvku jsou shrnuty zkušenosti pozitivního i negativního charakteru, které byly získány během experimentálního využívání tohoto nástroje na základních školách a na Pedagogické fakultě MU.
Abstract (in English)
European Language Portfolio is a tool for metacognitive learning and self-assessment. The paper summarizes the experience of positive and negative character, which were obtained during the experimental use of this tool in primary and secundary schools and the Faculty of Education at MU.
PrintDisplayed: 4/5/2024 15:31