STADLEROVÁ, Hana. Intervence do studentova pojetí výuky výtvarné výchovy v primárním vzdělávání. In Stanislav Bendl, Michal Zvírovský. Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata-ideje-realizace. Brno: Tribun EU s.r.o. ISBN 978-80-263-0046-5. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intervence do studentova pojetí výuky výtvarné výchovy v primárním vzdělávání
Název anglicky The interventions into student´s conception of Art in Primary education
Autoři STADLEROVÁ, Hana.
Vydání Brno, Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata-ideje-realizace, 2011.
Nakladatel Tribun EU s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-263-0046-5
Klíčová slova anglicky professional training of a teachers; Art education; students conception of Art; intervention; experience; adventure
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D., učo 26587. Změněno: 28. 2. 2012 10:44.
Anotace
Příspěvek prezentuje dílčí výsledky výzkumu studentova pojetí výuky výtvarné výchovy a konkrétné příklady intervencí, které směřují k proměně vztahu studentů k výtvarné výchově. Ovlivňují nejen obsah výtvarných disciplín, ale také se zabývají formou, jak výuka probíhá. Nabízejí prostor pro tvůrčí přístupy a především nové zkušenosti a zážitky, které mohou zasáhnout i jejich pojetí výuky výtvarné výchovy.
Anotace anglicky
The paper presents parts of results of the resarche of students conception of art and possibilities of intervention into students conception. They exert influence up the knowing purport but also how the class work proceeds. They offer the space for creative accesses and the most important is to get new knowledge and experience, which can influence their conception of class work of Art education.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:13