Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973291, author = {Horká, Hana and Hromádka, Zdeněk}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-13}, edition = {1}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {Health; the Environment; Environmental Education; Health Education; Attitude towards Motoring; Mixed Model Design}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {68-72}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Význam kvalitativních metod v pilotní studii kvantitativního výzkumu}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/horkahromadka.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973291 AU - Horká, Hana - Hromádka, Zdeněk PY - 2011 TI - Význam kvalitativních metod v pilotní studii kvantitativního výzkumu PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - Health KW - the Environment KW - Environmental Education KW - Health Education KW - Attitude towards Motoring KW - Mixed Model Design UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/horkahromadka.pdf N2 - Autoři reflektují výsledky vlastního kvantitativního výzkumu z oblasti environmentální výchovy a jejího vztahu k péči o zdraví a zamýšlejí se nad validitou některých položek použitého výzkumného nástroje. Z textu příspěvku vyplývá, že případné využití metod kvalitativního výzkumu mohlo přinést kvalitnější výsledky pro pregnantnější vymezení teorie, ze které jsou odvozovány výzkumné hypotézy. Jedná se o určité přehodnocení některých vlastních postupů, zejména při konstrukci proměnných. Příspěvek ukazuje, že hlubší pilotní analýza, která využívá některé metody kvalitativního výzkumu, může odhalit výzkumníkem nepředpokládané varianty proměnných, jež mohou být zásadní pro řešení výzkumných otázek. V tomto případě se nejedná o zvažování rovnocenné komplementarity kvalitativních a kvantitativních výzkumných postupů pro účely výše zmíněného výzkumu, ale pouze o zvažování vhodnosti aplikovat některé metody kvalitativního výzkumu pro účely výzkumu kvantitativního. ER -
HORKÁ, Hana and Zdeněk HROMÁDKA. Význam kvalitativních metod v pilotní studii kvantitativního výzkumu (The significance of qualitative methods in a pilot study of quantitative research). In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~68-72. ISBN~978-80-210-5774-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-13.
|