Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973314, author = {Kamanová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-21}, edition = {1}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {sexual education in the family}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {489-493}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Sexuální výchova v rodině očima rodičů}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kamanova.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973314 AU - Kamanová, Lenka PY - 2011 TI - Sexuální výchova v rodině očima rodičů PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - sexual education in the family UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kamanova.pdf N2 - Příspěvek se zaměřuje na oblast sexuální výchovy v rodině jakou součást vzájemné mezigenerační transmise. Na sexuální výchovu je nahlíženo v širším kontextu (Uzel, 1997) jako na přípravu pro rodinný život, přípravu pro sexuální život jedince a přípravu pro partnerský život. Cílem příspěvku je pak poukázat na dílčí aspekty sexuální výchovy v rodině a nastínit některá zajímavá zjištění – vnímání sexuální výchovy a teorie vysvětlující příchod dětí na svět. Příspěvek vychází z realizované první fáze dizertační práce, která se věnuje sexuální výchově v rodině v mezigeneračním kontextu. Dosavadní zjištění vychází z nestrukturovaných rozhovorů s šesti matkami. Vzorek byl tvořen matkami, jež mají nejméně jedno dítě, které chodí do základní školy. Z počáteční analýzy vyplývá, že vnímání sexuální výchovy souvisí s přístupem matek k samotnému pohlavnímu styku. Zplození dítěte je vysvětlováno za pomocí nadpřirozených sil a tzv. třetích aktérů. ER -
KAMANOVÁ, Lenka. Sexuální výchova v rodině očima rodičů. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s.~489-493. ISBN~978-80-210-5774-6. doi:10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-21. 2011.
|