Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{973406, author = {Nováková, Jana}, address = {Brno}, booktitle = {Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání}, edition = {1.}, keywords = {Asperger syndrome; high functioning autism; autism spectrum disorders;student; inclusive education; social network method; peer relationships}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5663-3}, pages = {97-106}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Přijetí nebo odmítnutí žáků s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání?}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 973406 AU - Nováková, Jana PY - 2011 TI - Přijetí nebo odmítnutí žáků s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání? VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021056633 KW - Asperger syndrome KW - high functioning autism KW - autism spectrum disorders;student KW - inclusive education KW - social network method KW - peer relationships N2 - Počet žáků s poruchou autistického spektra (PAS), kteří jsou vzděláváni v běžných třídách, se zvyšuje. Nicméně výzkumy naznačují, že tito žáci mohou být ve zvýšeném riziku izolace a odmítnutí. Výzkum byl založen na sociometrickém šetření v 10 třídách, kde je integrován žák s Aspergerovým syndromem nebo vysoce funkčním autismem. ER -
NOVÁKOVÁ, Jana. Přijetí nebo odmítnutí žáků s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání? (Involvement or Rejection of Students with Autism Spectrum Disorders in Inclusive Education?). In \textit{Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~97-106. ISBN~978-80-210-5663-3.
|