Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{973414, author = {Koutská, Mariana}, address = {Brno}, booktitle = {Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání}, edition = {1.}, editor = {Karel Pančocha}, keywords = {deaf pupils; education; culture; cultural wealth; cultural institution; cultural rights; Framework Education Program for primary school; School Education Program; accessibility; legislature; interpreting; sign language}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5663-3}, pages = {122-128}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 973414 AU - Koutská, Mariana PY - 2011 TI - Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021056633 KW - deaf pupils KW - education KW - culture KW - cultural wealth KW - cultural institution KW - cultural rights KW - Framework Education Program for primary school KW - School Education Program KW - accessibility KW - legislature KW - interpreting KW - sign language N2 - Kapitola prezentuje první fázi výzkumného šetření zaměřujícího se na kulturu a přístupnost kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ. Dominantním cílem výzkumu je analyzovat míru zprostředkování kulturního bohatství neslyšícím žákům v ZŠ pro sluchově postižené v Praze-Radlicích s přihlédnutím ke spolupráci s kulturními institucemi a očekávaným výstupům RVP ZV. Text terminologicky vymezuje téma kultury i kulturního bohatství a představuje legislativu související s kulturními právy neslyšících ve světovém a českém kontextu. Kapitola rovněž mapuje provázanost RVP ZV a kultury v jednotlivých vzdělávacích oblastech a průřezových tématech. V neposlední řadě se text věnuje začlenění spolupráce s kulturními institucemi do ŠVP škol pro sluchově postižené. ER -
KOUTSKÁ, Mariana. Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ. In Karel Pančocha. \textit{Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s.~122-128. ISBN~978-80-210-5663-3. 2011.
|