NOVOTNÁ, Jiřina a Irena BĚLOHOUBKOVÁ. Kdy, kde a jak se projeví matematické nadání. Online. In Janda,M., Šťáva, J. Nadaní žáci ve škole. Brno: MU, 2011. s. 21-27. ISBN 978-80-210-5760-9. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kdy, kde a jak se projeví matematické nadání
Název anglicky When, where and how the mathematical gift display manifest
Autoři NOVOTNÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant) a Irena BĚLOHOUBKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání Brno, Nadaní žáci ve škole, od s. 21-27, 7 s. 2011.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055853
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5760-9
Klíčová slova anglicky mathematical gift; reseach; questionnaire; results
Změnil Změnila: PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D., učo 1363. Změněno: 8. 3. 2012 13:09.
Anotace
V článku shrnujeme výsledky výzkumu nadaných žáků a studentů o jejich zájmu k matematice, kdy, kde, kým byl podnícen tento zájem, proč si vybrali výuku ve třídách se zaměřením na matematiku, jakou mají motivaci k získávání dalších matematických poznatků.
Anotace anglicky
In our contribution the results of the gifted pupils interest in mathematics is presented together with the answer on question when, where and how the interest was indicated and why the pupils choose the classes with mathematically oriented education. Also the question of motivation in mathematics is solved.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 10:55