Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973483, author = {Jireček, Miroslav}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-18}, edition = {1.}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {history; school subject; curriculum; national curriculum}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {243-249}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Historicko-srovnávací analýza kurikulárních dokumentů dějepisu: výzkumné uchopení problematiky}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/jirecek.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973483 AU - Jireček, Miroslav PY - 2011 TI - Historicko-srovnávací analýza kurikulárních dokumentů dějepisu: výzkumné uchopení problematiky PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - history KW - school subject KW - curriculum KW - national curriculum UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/jirecek.pdf N2 - Příspěvek přibližuje disertační výzkum, který se zabývá vývojem vyučovacího předmětu dějepis na školách odpovídajících dnešní základní škole od roku 1918 do současnosti. Vývoj předmětu je analyzován na základě zkoumání základních kurikulárních dokumentů, zejména učebních osnov a učebních plánů. Krátce jsou nastíněna teoreticko-metodologická východiska, vymezeny základní pojmy, shrnut dosavadní stav řešení a poznání, nastíněny cíle výzkumu, metodologie (včetně kategoriálního systému), etapy výzkumu a charakter dat, které výzkum přináší. ER -
JIREČEK, Miroslav. Historicko-srovnávací analýza kurikulárních dokumentů dějepisu: výzkumné uchopení problematiky (Comparative historical research of school curriculum in history: research approach). Online. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~243-249. ISBN~978-80-210-5774-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-18.
|