k 2011

Možnosti využití virtuálních tříd v přípravě budoucích učitelů

HYPROVÁ, Alena

Basic information

Original name

Možnosti využití virtuálních tříd v přípravě budoucích učitelů

Authors

HYPROVÁ, Alena

Edition

Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence 1. díl, 2011

Other information

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5561-2

Keywords (in Czech)

virtuální třída; webinář; online vzdělávání; prezenční výuka

Keywords in English

virtual classroom; webinar; online education; full-time teaching

Tags

Reviewed
Změněno: 1/3/2012 09:01, Mgr. Alena Hyprová

Abstract

V originále

Virtuální třídy a online vyučování již nejsou jen zajímavou možností, ale stávají se nutností. Budoucí učitelé jsou postaveni před situaci, kdy je potřeba s takovou formou výuky nejen počítat, ale také s ní umět pracovat a využívat ji pro sebe i své studenty. Článek se zaobírá možnostmi této formy výuky, jaké jsou její přednosti i negativa. Jaké nároky virtuální třídy kladou na vyučující i studenty a z čeho vychází.

In English

Virtual classes and online classes are no longer just an interesting option, but become a necessity. Teachers are confronted with a situation where it is needed in such an instruction not to calculate, but also be able to work with it and use it for themselves and their students. The article deals with the possibilities of this form of teaching, what are its advantages anddisadvantages. What is virtual class demands placed on teachers and students and what comes.

Links

MUNI/A/1024/2010, interní kód MU
Name: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence (Acronym: RKK)
Investor: Masaryk University, Category A