Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973671, author = {Pol, Milan and Hloušková, Lenka and Sedláček, Martin and Lazarová, Bohumíra and Novotný, Petr}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-49}, edition = {1. vyd}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {school;organisational learning;school leadership}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {109-117}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/PolHlouskovaSedlacekLazarovaNovotny.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973671 AU - Pol, Milan - Hloušková, Lenka - Sedláček, Martin - Lazarová, Bohumíra - Novotný, Petr PY - 2011 TI - Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - school;organisational learning;school leadership UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/PolHlouskovaSedlacekLazarovaNovotny.pdf N2 - V příspěvku představujeme dílčí výsledky další fáze výzkumného projektu Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení. Ve druhé fázi řešení projektu byl zahájen empirický výzkum v základních školách, jehož cílem je poznat organizační učení ve škole a získat elementární přehled o stimulech a bariérách organizačního učení. Výzkumným designem kvalitativně orientované druhé fáze byla zvolena případová studie. V tomto příspěvku budou detailněji pojednány výsledky prvních dvou případových studií. ER -
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Martin SEDLÁČEK, Bohumíra LAZAROVÁ and Petr NOVOTNÝ. Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie (Leading processes of organisational learning at schools: case studies). In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~109-117. ISBN~978-80-210-5774-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-49.
|