Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973721, author = {Syslová, Zora}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-77}, edition = {1}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {Self-evaluation; dimensions; school development}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {378-382}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/syslova.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973721 AU - Syslová, Zora PY - 2011 TI - Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - Self-evaluation KW - dimensions KW - school development UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/syslova.pdf N2 - Příspěvek se zabývá autoevaluačními procesy v mateřských školách, které jsou nahlíženy prostřednictvím jedné z pěti dimenzí. V empirické části příspěvek přibližuje závěry z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 290 respondentů z celé České republiky a rozhovorů se 17 předškolními pedagogy. Vývoj autoevaluačních procesů v mateřských školách napovídá, že se vzrůstajícími zkušenostmi roste jejich pozitivnější vnímání. Přesto stále přetrvává nesystematičnost a nedostatečná je také účelnost, s jakou se autoevaluace v mateřských školách provádí. ER -
SYSLOVÁ, Zora. Využití vlastního hodnocení pro sledování kvality a rozvoje mateřské školy (The use of self - evaluation to monitor the quality and the development of nursery school). In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~378-382. ISBN~978-80-210-5774-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-77.
|