JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR and Milan KUBIATKO. Systémový rámec kvality školního vzdělávání: uvedení do problematiky (The systemic framework of school education: introduction). In Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. 1st ed. Brno: MU, 2011, p. 11-19. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23. ISBN 978-80-210-5705-0. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{973722, author = {Janík, Tomáš and Najvar, Petr and Kubiatko, Milan}, address = {Brno}, booktitle = {Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje.}, edition = {1.}, keywords = {quality of instruction; empirical research; theoretical background}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5705-0}, pages = {11-19}, publisher = {MU}, title = {Systémový rámec kvality školního vzdělávání: uvedení do problematiky}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 973722 AU - Janík, Tomáš - Najvar, Petr - Kubiatko, Milan PY - 2011 TI - Systémový rámec kvality školního vzdělávání: uvedení do problematiky VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23 PB - MU CY - Brno SN - 9788021057050 KW - quality of instruction KW - empirical research KW - theoretical background N2 - Kapitola je uvedením do problematiky kvality školního vzdělávání. Jejím cílem je předestřít systémový rámec kvality v dané oblasti, a nabídnout tak zastřešení pro jednotlivé kapitoly zařazené do této knihy. Výklad kapitoly je rozvržen do čtyř částí. Nejprve autoři připomínají výsledky analýz nálezů českého pedagogického výzkumu a poukazují na problém nerovnoměrně rozložené výzkumné pozornosti. V návaznosti na to konstatují potřebu produkovat výzkumné poznání o problémech školního vzdělávání tak, aby mohlo vznikat integrované a kumulativní vědění. Tím poukazují na potřebu propracování modelů (kvality) školního vzdělávání a odpovídajících výzkumných nástrojů. Jejich koordinované uplatnění ve výzkumné praxi by mělo vést k produkci vzájemně provázaných poznatků a k jejich systematickému začlenění do poznatkové základny. ER -
JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR and Milan KUBIATKO. Systémový rámec kvality školního vzdělávání: uvedení do problematiky (The systemic framework of school education: introduction). In \textit{Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje.}. 1st ed. Brno: MU, 2011, p.~11-19. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23. ISBN~978-80-210-5705-0.
|