J 2011

Ispolzovanije koncepcii Maksa Ljušera v školnoj praktike.

DAN, Jiří

Basic information

Original name

Ispolzovanije koncepcii Maksa Ljušera v školnoj praktike.

Name in Czech

Využití koncepce Maxe Lüschera ve školní praxi.

Name (in English)

Application of Max Lüscher’s Theory at Schools.

Authors

DAN, Jiří

Edition

Načalnaja škola, Ježemesjačnyj naučno-metodičeskij žurnal, Moskva, Ministerstvo obrazovanija RF, 2011

Other information

Language

Russian

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

Max Lüscher; základní škola;

Keywords in English

Max Lüscher; elementary school;

Tags

International impact
Změněno: 7/3/2012 11:43, doc. PhDr. Jiří Dan, CSc.

Abstract

CZ EN

In Czech

Vlivem podnětů z prostředí je narušena duševní rovnováha a duševní zdraví řady dětí ve školním věku. U řady dětí se objevuje „hyperaktivní syndrom“ - angl. syndrom ADHD.

In English

Surrounding stimuli are believed to disrupt mental balance and mental health of a great number of children in school age. The ADHD syndrome appears in numerous cases.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education