Psichologičeskaja diagnostika dětej pered načalom obučenija v škole.
DAN, Jiří. Psichologičeskaja diagnostika dětej pered načalom obučenija v škole. In Problemy socialno-psichologičeskoj adaptacii dětej i molodoži v uslovijach modernizacii rossijskogo obrazovanija.Vserossijskaja naučno-praktičeskaja konferencija (g. Belgorod, 19-20 oktjabrja 2011 g.). 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Psichologičeskaja diagnostika dětej pered načalom obučenija v škole. |
Název česky | Psychologická diagnostika dětí před zahájením školní docházky |
Název anglicky | Psychodiagnostics in Pre-school Children. |
Autoři | DAN, Jiří. |
Vydání | Problemy socialno-psichologičeskoj adaptacii dětej i molodoži v uslovijach modernizacii rossijskogo obrazovanija.Vserossijskaja naučno-praktičeskaja konferencija (g. Belgorod, 19-20 oktjabrja 2011 g.). 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | ruština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences |
Stát vydavatele | Rusko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | psychologická diagnostika; zahájení školní docházky; |
Klíčová slova anglicky | psychological diagnostics; pre-school children; |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnil: doc. PhDr. Jiří Dan, CSc., učo 2126. Změněno: 7. 3. 2012 13:12. |
Anotace česky |
---|
Zahájení školní docházky je pro dítě i jeho rodinu významnou etapou v jeho životě. Základní předpoklady je možno spojit do 3 základních skupin: 1. Úroveň zralosti poznávacích funkcí, 2. Předpoklady, které mají vztah k práceschopnosti (=schopnosti pracovat), 3. Úroveň zralosti osobnosti. |
Anotace anglicky |
---|
Starting the school attendance is a significant moment for both the child and its family. The basic requirements can be summed up in the following three groups: 1. The level of cognitive functions, 2. The ability-to-work dispositions, and 3. The personality maturity level Starting the school attendance is a significant moment for both the child and its family. The basic requirements can be summed up in the following three groups: 1. The level of cognitive functions, 2. The ability-to-work dispositions, and 3. The personality maturity level Starting the school attendance is a significant moment for both the child and its family. The basic requirements can be summed up in the following three groups: 1. The level of cognitive functions, 2. The ability-to-work dispositions, and 3. The personality maturity level. |
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 14:52