DAN, Jiří. Psichologičeskaja diagnostika dětej pered načalom obučenija v škole. In Problemy socialno-psichologičeskoj adaptacii dětej i molodoži v uslovijach modernizacii rossijskogo obrazovanija.Vserossijskaja naučno-praktičeskaja konferencija (g. Belgorod, 19-20 oktjabrja 2011 g.). 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Psichologičeskaja diagnostika dětej pered načalom obučenija v škole.
Název česky Psychologická diagnostika dětí před zahájením školní docházky
Název anglicky Psychodiagnostics in Pre-school Children.
Autoři DAN, Jiří.
Vydání Problemy socialno-psichologičeskoj adaptacii dětej i molodoži v uslovijach modernizacii rossijskogo obrazovanija.Vserossijskaja naučno-praktičeskaja konferencija (g. Belgorod, 19-20 oktjabrja 2011 g.). 2011.
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky psychologická diagnostika; zahájení školní docházky;
Klíčová slova anglicky psychological diagnostics; pre-school children;
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Dan, CSc., učo 2126. Změněno: 7. 3. 2012 13:12.
Anotace česky
Zahájení školní docházky je pro dítě i jeho rodinu významnou etapou v jeho životě. Základní předpoklady je možno spojit do 3 základních skupin: 1. Úroveň zralosti poznávacích funkcí, 2. Předpoklady, které mají vztah k práceschopnosti (=schopnosti pracovat), 3. Úroveň zralosti osobnosti.
Anotace anglicky
Starting the school attendance is a significant moment for both the child and its family. The basic requirements can be summed up in the following three groups: 1. The level of cognitive functions, 2. The ability-to-work dispositions, and 3. The personality maturity level Starting the school attendance is a significant moment for both the child and its family. The basic requirements can be summed up in the following three groups: 1. The level of cognitive functions, 2. The ability-to-work dispositions, and 3. The personality maturity level Starting the school attendance is a significant moment for both the child and its family. The basic requirements can be summed up in the following three groups: 1. The level of cognitive functions, 2. The ability-to-work dispositions, and 3. The personality maturity level.
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 14:52