VOJTKOVÁ, Naděžda a Rita Chalmers COLLINS. Using dialogue journals in an interdisciplinary university course. The Teacher Trainer, A practical journal for those who train, mentor and educate TESOL teachers. Oxford, England: Pilgrims Publication, 2012, roč. 26, č. 1, s. 21-25, 4 s. ISSN 0951-7626.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Using dialogue journals in an interdisciplinary university course
Název česky Využití dialogických deníků v interdisciplinárním univerzitním kurzu
Autoři VOJTKOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant, domácí) a Rita Chalmers COLLINS (840 Spojené státy, domácí).
Vydání The Teacher Trainer, A practical journal for those who train, mentor and educate TESOL teachers, Oxford, England, Pilgrims Publication, 2012, 0951-7626.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00059455
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky dialogické deníky; interdisciplinární kurz; kritické myšlení; zpětná vazba; psaní
Klíčová slova anglicky Dialogue journals; interdisciplinary course; critical thinking; feedback; writing
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Naděžda Vojtková, učo 32214. Změněno: 20. 3. 2013 13:16.
Anotace
The article investigates the use of dialogue journals in an integrated teacher education course. The authors research how dialogue journals contribute towards their students language development, critical thinking skills development and reflective approach to teaching and learning.
Anotace česky
Článek popisuje využití dialogických deníků se studenty učitelství v integrovaném kurzu. Autorky zkoumají, jak dialogické deníky pomáhají s rozvojem jazyka, kritického myšlení a pedagogické reflexe.
VytisknoutZobrazeno: 16. 5. 2022 14:28