JANDA, Miroslav, Jan ŠŤÁVA a Gabriela VĚCHTOVÁ. Připravenost učitelů na práci s nadanými žáky. In Škrabánková, J., Kovářová, R. Učíme nadané žáky. První vydání. Repronis Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2012, s. 126-139. ISBN 978-80-7464-104-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Připravenost učitelů na práci s nadanými žáky
Název česky Připravenost učitelů na práci s nadanými žáky
Název anglicky The readiness of teachers to work with talented pupils
Autoři JANDA, Miroslav (203 Česká republika, domácí), Jan ŠŤÁVA (203 Česká republika, garant, domácí) a Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání První vydání. Repronis Ostrava, Učíme nadané žáky, od s. 126-139, 14 s. 2012.
Nakladatel Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00059470
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7464-104-6
Klíčová slova česky Nadaný žák; úspěšnost; kreativita; schopnosti; poruchy chování; učitel; motivace.
Klíčová slova anglicky Talented pupil; success; creativity; skill; behavioral disorders; teacher; motivation.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 12. 4. 2013 14:30.
Anotace
Jestliže vyhláška MŠMT ČR č. 73/2005 Sb. o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných jim dává právo na diferencovaně odpovídající kvalitu vzdělávání, je potřebné zároveň vnímat stupeň odborné připravenosti pro realizaci potřeb, které by vedly k adekvátnímu rozvoji individuálních vloh každého jedince.
Anotace anglicky
If the Government regulation No. 73/2005 Coll. about education of children, pupils and students with special educational needs and children, pupils and students extremely talented give them the right to appropriate quality of education differentially, it is also necessary to perceive the degree of professional readiness for the implementation of needs, that would help to appropriate development of individual. If the Government regulation No. 73/2005 Coll. about education of children, pupils and students with special educational needs and children, pupils and students extremely talented give them the right to appropriate quality of education differentially, it is also necessary to perceive the degree of professional readiness for the implementation of needs, that would help to appropriate development of individual.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 14:45