a
2011
Secretive Agitation. Sounds, Words and Silence as Means of Persuasion in Czechoslovak Advertising Film of the 1950s
ČESÁLKOVÁ, Lucie
Basic information
Original name
Secretive Agitation. Sounds, Words and Silence as Means of Persuasion in Czechoslovak Advertising Film of the 1950s
Name in Czech
Tajnústkářská agitace. Zvuky, slova a ticho jako přesvědčovací prostředky českého reklamního filmu 50. let
Authors
ČESÁLKOVÁ, Lucie (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
NECS Conference (London), 2011
Other information
Type of outcome
Konferenční abstrakt
Field of Study
Literature, mass media, audio-visual activities
Country of publisher
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/11:00050586
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords (in Czech)
reklamní film; zakázkový film
Keywords in English
advertising film; sponsored film
V originále
Conference paper of Czechoslovak advertising film production of the 1950s with an emphasis on the role of film as a part of complex intermedia campaign.
In Czech
Konferenční příspěvek zabývající se československým reklamním filmem v 50. letech 20. století s důrazem na roli filmu v rámci komplexní mediální kampaně.
Links
GPP409/10/P156, research and development project | Name: Vznik Krátkého filmu 1945?1950 | Investor: Czech Science Foundation, The Establishment of Krátký Film 1945-1950 |
|
Displayed: 29/10/2024 00:29