STRÁNSKÁ, Zdenka. Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů. In Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií III. Medzinárodná konferencia, 23.-24. 11. 2011, Univerzita Komenského, Bratislava. Kniha abstraktov, Vyd. Katedra psychológie, FiF UK v Bratislave, 2011, s. 65. 2011. ISBN 978-80-8127-034-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{976691, author = {Stránská, Zdenka}, booktitle = {Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií III. Medzinárodná konferencia, 23.-24. 11. 2011, Univerzita Komenského, Bratislava. Kniha abstraktov, Vyd. Katedra psychológie, FiF UK v Bratislave, 2011, s. 65.}, keywords = {creativity; figural creativity; learning style}, language = {cze}, isbn = {978-80-8127-034-5}, note = {Poster na konferenci: Medzinárodná konferencia Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií III, 23.-24. 11. 2011, pořádaná Katedrou psychológie FiF Univerzity Komenského v Bratislave.}, title = {Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů}, year = {2011} }
TY - CONF ID - 976691 AU - Stránská, Zdenka PY - 2011 TI - Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů SN - 9788081270345 N1 - Poster na konferenci: Medzinárodná konferencia Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií III, 23.-24. 11. 2011, pořádaná Katedrou psychológie FiF Univerzity Komenského v Bratislave. KW - creativity KW - figural creativity KW - learning style N2 - Příspěvek pojednává o výzkumném šetření zaměřeném na zjištění úrovně tvořivosti a preference učebních stylů u studentů gymnázia. Výzkumný soubor tvořilo 86 studentů druhých a třetích ročníků čtyřletého gymnázia (ve věku od 15 do 18 let). Ve výzkumu byly použity dvě metody: Torranceho test tvořivého myšlení – figurální verze B a Dotazník stylu učení (LSI – Learning Style Inventory) autorů R. Dunnové, K. Dunna a G. E. Price. Hlavním cílem bylo prozkoumat souvislosti mezi preferencí stylů učení a úrovní tvořivosti. Dále jsme se zaměřili na individuální preference při učení a na úroveň tvořivosti s ohledem na pohlavní rozdíly. ER -
STRÁNSKÁ, Zdenka. Úroveň tvořivosti a preference stylů učení u gymnaziálních studentů. In \textit{Osobnosť v kontexte kognícií, emocionality a motivácií III. Medzinárodná konferencia, 23.-24. 11. 2011, Univerzita Komenského, Bratislava. Kniha abstraktov, Vyd. Katedra psychológie, FiF UK v Bratislave, 2011, s. 65.}. 2011. ISBN~978-80-8127-034-5.
|