JAKEŠOVÁ, Jitka. Motivační aspekty autoregulace učení: od vymezení problematiky k diagnostice (Motivational aspects of self-regulated learning: from defining the problem to diagnose). In Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2011. p. 161-174. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23. ISBN 978-80-210-5705-0. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{977553, author = {Jakešová, Jitka}, address = {Brno}, booktitle = {Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje}, edition = {1.}, keywords = {self-regulated learning; motivation processes and learning factors; students in helping professions}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5705-0}, pages = {161-174}, publisher = {Masarykova univerzita v Brně}, title = {Motivační aspekty autoregulace učení: od vymezení problematiky k diagnostice}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 977553 AU - Jakešová, Jitka PY - 2011 TI - Motivační aspekty autoregulace učení: od vymezení problematiky k diagnostice VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23 PB - Masarykova univerzita v Brně CY - Brno SN - 9788021057050 KW - self-regulated learning KW - motivation processes and learning factors KW - students in helping professions N2 - Poznání, jak dochází k formování a rozvíjení procesu autoregulace učení a jak dále lze tento proces podpořit v rámci školního vzdělávání je nejen zajímavé, ale také přínosné pro teorii i praxi. Může tak dojít ke zlepšení profesní přípravy žáků/studentů a k účinnému zvyšování odborné kompetentnosti. To znamená ve svém důsledku nabývání takových dovedností, které přesahují hranice profese. ER -
JAKEŠOVÁ, Jitka. Motivační aspekty autoregulace učení: od vymezení problematiky k diagnostice (Motivational aspects of self-regulated learning: from defining the problem to diagnose). In \textit{Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2011. p.~161-174. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23. ISBN~978-80-210-5705-0.
|