Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{979780, author = {Vlček, Petr}, address = {Brno}, booktitle = {Pedagogická kinantropologie - Soubor referátů z mezinárodního semináře konaného 11.4. - 13.4.2012}, edition = {2012}, editor = {Hana Klimtová}, keywords = {case study; curriculum implementation as SEP design; functions of curriculum in the area of educational aims and content; curricular planning; management of learning / teaching processes; physical education}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-263-0248-3}, pages = {14-20}, publisher = {Tribun EU}, title = {Reforma kurikula na gymnáziích z pohledu tvůrce kurikulárních dokumentů – případová studie učitelky tělesné výchovy}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 979780 AU - Vlček, Petr PY - 2012 TI - Reforma kurikula na gymnáziích z pohledu tvůrce kurikulárních dokumentů – případová studie učitelky tělesné výchovy PB - Tribun EU CY - Brno SN - 9788026302483 KW - case study KW - curriculum implementation as SEP design KW - functions of curriculum in the area of educational aims and content KW - curricular planning KW - management of learning / teaching processes KW - physical education N2 - V textu je představena případová studie učitelky, která vytvořila a realizuje školní vzdělávací program v oboru tělesná výchova na gymnáziu. Analýzy provedené v rámci předložené případové studie se zaměřují především na cílovou a na obsahovou dimenzi kurikula. Při analýzách cílové dimenze kurikula se zaměřujeme na to, jak učitelka pojímá klíčové kompetence a dále činnosti ovlivňující zdraví, pohybové dovednosti a pohybové učení. Při analýzách obsahové dimenze kurikula jde o to zjistit, jak učitelka přistupuje k problematice transformace obsahu a strukturování obsahu. Výsledky shrnují některé aktuální problémy týkající se tvorby a realizace kurikula v oblasti tělesné výchovy a výchovy. Text je uzavřen stručnou rekapitulací nedávno provedených výzkumů v oblasti tvorby a realizace kurikula. Na základě těchto výzkumných výstupů jsou v závěru uvedena některá transdisciplinární zobecnění a doporučení v rámci zkoumané problematiky. ER -
VLČEK, Petr. Reforma kurikula na gymnáziích z pohledu tvůrce kurikulárních dokumentů – případová studie učitelky tělesné výchovy (Reform of grammar school curricular documments - case study research of a PE teacher). In Hana Klimtová. \textit{Pedagogická kinantropologie - Soubor referátů z mezinárodního semináře konaného 11.4. - 13.4.2012}. 2012th ed. Brno: Tribun EU, 2012. p.~14-20. ISBN~978-80-263-0248-3.
|