BAUER, Luboš a Markéta MATULOVÁ. Proměny výuky matematiky na ESF MU a její současné problémy. In Hájková Eva, Vémolová Rita. XXX. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. 1. vyd. Brno: Univerzita Obrany, 2012, s. nestránkováno, 7 s. ISBN 978-80-7231-865-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proměny výuky matematiky na ESF MU a její současné problémy
Název česky Proměny výuky matematiky na ESF MU a její současné problémy
Název anglicky History of Teaching Mathematics at ESF MU and its Current Problems
Autoři BAUER, Luboš (203 Česká republika, garant, domácí) a Markéta MATULOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, XXX. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, od s. nestránkováno, 7 s. 2012.
Nakladatel Univerzita Obrany
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14560/12:00060006
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7231-865-0
Klíčová slova česky matematika; statistika; informatika; matematické a statistické metody v ekonomii
Klíčová slova anglicky mathematics; statistics; informatics; mathematical and statistical methods in economics
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Mgr. Markéta Matulová, Ph.D., učo 8987. Změněno: 27. 8. 2018 14:39.
Anotace
Příspěvek v první části shrnuje vývoj koncepce výuky matematických a statistických disciplín ve studijních progra-mech realizovaných na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. V druhé části se zaměřuje ze-jména na rozbor současného stavu ve výuce matematiky, jejíž rozsah byl výrazně redukován.
Anotace anglicky
The first section of the contribution summarizes the development of the concept of teaching mathematical and statistical courses in study programmes at the Faculty of Economics and Administration of Masaryk University in Brno. The second section analyzes current problems in the teaching of mathematics caused by a significant reduction of its extent.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:51