TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments. Online. In Bruguiere, C., Tiberghien, A. & Clément, P., (co-ed. Marzin, P.& Lavonen, J.). E-book proceedings of the ESERA 2011 conference: Science Learning and Citizenship. Part 4. Lyon, France: European Science Education Research Association, 2012, s. 83-89. ISBN 978-9963-700-44-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments
Název česky Vliv konektivismu na přírodovědné vzdělávání s důrazem na experimenty
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Lyon, France, E-book proceedings of the ESERA 2011 conference: Science Learning and Citizenship. Part 4. od s. 83-89, 7 s. 2012.
Nakladatel European Science Education Research Association
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Francie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00060019
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-9963-700-44-8
Klíčová slova česky konektivismus; přírodovědné vzdělávání; příprava učitelů
Klíčová slova anglicky connectivism; science education; teacher training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 08:47.
Anotace
The paper presents research results of connectivistic influence on science education with emphasis on experiments. Implementation of science experiments is also strongly influenced by ICT. This study describes a research which focussed on the following issues: identification of connectivistic factors and determination of the extending of their influence on science education; creation of connectivistic educational tools and techniques and implementation into science teaching/learning and science teachers training.
Anotace česky
Článek prezentuje výzkumné výsledky vlivu konektivismu na přírodovědné vzdělávání s důrazem na experimenty. Implementace přírodovědných experimentů silně závisí na ICT. Tato studie popisuje výzkum, který je zaměřen na: identifikaci konektivistických faktorů a stanovení jejich vlivu na přírodovědné vzdělávání; tvorbu konektivistických vzdělávacích nástrojů a technik a jejich implementaci do přírodovědné výuky a přípravy učitelů.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 13:57