HAVEL, Jiří. Aktuální trendy hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní. In Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aktuální trendy hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní
Název anglicky Recent Trends of Assessment in Teaching of Elementary Reading and Writing
Autoři HAVEL, Jiří.
Vydání Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Hodnocení; diagnostika; výuka elementárního čtení a psaní; kritéria hodnocení, metody, formy
Klíčová slova anglicky Evaluation; diagnostics; teaching of elementary reading and writing; evaluation criteria; methods; forms
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 13. 11. 2012 12:56.
Anotace
Prezentace obsahovala vybrané výsledky empirického výzkumu v oblasti hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní. Posluchači byli seznámeni s trendy, jak v dnešní době učitelé hodnotí a diagnostikují svoje žáky ve výuce elementárního čtení a psaní.
Anotace anglicky
The prezentation involved some resolutions of research in area of teaching in elementary reading and writing. The auditors was acquainted how teachers assess and diagnose their pupils in teaching elementary reading and writing.
VytisknoutZobrazeno: 4. 7. 2022 04:40