OPATŘILOVÁ, Dagmar. Kompetence výchovných poradců v oblasti podpory u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Prevence. Praha: Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, roč. 3/9, č. 3, s. 14-16. ISSN 1214-8717.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kompetence výchovných poradců v oblasti podpory u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Název česky Kompetence výchovných poradců v oblasti podpory u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Název anglicky Competence of educational consultants in course of study support for pupils with special educational needs.
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Prevence, Praha, Život bez závislostí, Coolish Press, 2012, 1214-8717.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00060301
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Inkluze; žák se speciálnímí vzdělávacími potřebami; poradenství; specifika podpory
Klíčová slova anglicky Inclusion; pupil with special educational needs;counselling; specific of support
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 28. 6. 2012 13:34.
Anotace
Článek se zabývá poradenstvím v oblasti podpory žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Vychází z výzkumů z České republiky i ze zahraničí.
Anotace anglicky
The articledeals with counselling in course of study support of pupils with spesial educational needs. The article come out from research from Czech republic and from foreign countries.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 05:31