Informační systém MU
SYSLOVÁ, Zora. Hodnocení výsledků vzdělávání a plánování osobnostního rozvoje dítěte. In Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení výsledků vzdělávání a plánování osobnostního rozvoje dítěte
Název anglicky Evaluation of the educational and planning results of the child´s personal development
Autoři SYSLOVÁ, Zora.
Vydání Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky hodnocení, individualizace, předškolní vzdělávání
Klíčová slova anglicky assessment; individualization; pre-primary education
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 3. 1. 2013 18:55.
Anotace
Prezentace přinesla informace o typech hodnocení v mateřských školách. Účastníci konference byli seznámeni s evaluačním nástrojem RoK v MŠ, který využívají mateřské školy zapojené do Programu podpory zdraví. Jeho součástí jsou kritéria, která může učitel využít pro záměrné a strukturované pozorování. Nástroj pomáhá v zaznamenávání pokroků dítěte a následném plánování jeho rozvoje.
Anotace anglicky
Presentation brought information concerning of evaluating types in kindergartens. Participants have been informed about evaluating tool – Year in kindergarten, which is used in kindergartens involving in the program Health Supporting. The part of this criterions for teachers using premeditated and consequent observation of the child's development could helps to teachers. The tool helps for identification of the child's progress and planning of his development.
Zobrazeno: 26. 4. 2024 17:42