SEDLÁČKOVÁ, Jitka. Reading skills in English language classroom for deaf/hard-of-hearing. In Metodologický seminář k výuce angličtiny pro neslyšící. 2012.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Reading skills in English language classroom for deaf/hard-of-hearing
Name in Czech Čtenářské dovednosti ve výuce angličtiny u neslyšících/nedoslýchavých
Name (in English) Reading skills in English language classroom for deaf/hard-of-hearing
Authors SEDLÁČKOVÁ, Jitka.
Edition Metodologický seminář k výuce angličtiny pro neslyšící, 2012.
Other information
Type of outcome Presentations at conferences
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Keywords (in Czech) čtenářské dovednosti, výuka anglického jazyka, čtení s porozuměním
Keywords in English reading skills, reading comprehension, English language teaching
Changed by Changed by: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D., učo 40134. Changed: 11/7/2012 23:52.
Abstract
The paper deals with the importance of reaing comprehension achievement in tertiary education and the possibility of the development of reaing comprehension of deaf students of English as a Foreign Language on the tertiary level of education.
Abstract (in Czech)
Příspěvek se zabývá významem čtení s porozuměním a možností rozvoje čtení s porozuměním u neslyšících studentů anglického jazyka jako cizího jazyka na terciární úrovni vzdělávávní.
PrintDisplayed: 27/7/2024 22:14