SVOBODOVÁ, Jindřiška. Postupy při plánování a interpretace přírodovědných metod. In UNOB. XXX International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM. 1. vyd. Brno: UNOB, 2012. 3 s. ISBN 978-80-7231-865-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postupy při plánování a interpretace přírodovědných metod
Název česky Postupy při plánování a interpretaci přírodovědných metod
Název anglicky Planning Procedures and Interpretation of Scientific Methods
Autoři SVOBODOVÁ, Jindřiška.
Vydání 1. vyd. Brno, XXX International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM. 3 s. 2012.
Nakladatel UNOB
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7231-865-0
Klíčová slova česky vědecká metodologie výuka budoucích učitelů
Klíčová slova anglicky science methodology
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 5. 4. 2013 10:04.
Anotace
Článek pojednává o inovovaném obsahu předmětu Metodika plánování přírodovědných aktivit. Předmět, který je určen učitelům různých zaměření, si klade za cíle poskytnout takové podněty z vědecké oblasti, které výstižně přiblíží vědecké metody.
Anotace anglicky
This paper deals with the innovative methodology of science planning activities in education curricula. The course, which is designed for teachers of various topics, has as objective to provide such incentives from the scientific field that accurately approximates the scientific method.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0182, interní kód MUNázev: Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 8. 2022 15:37