VALIŠOVÁ, Pavlína a Klára OSOLSOBĚ. Using data-driven method in teaching Czech as a foreign language. Online. In Thomas, James; Boulton, Alex. Input, process and product : development in teaching and language corpora. 1st ed. Brno: Masaryk University Press, 2012. s. 183-194. ISBN 978-80-210-5896-5. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Using data-driven method in teaching Czech as a foreign language
Autoři VALIŠOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, domácí) a Klára OSOLSOBĚ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání 1st ed. Brno, Input, process and product : development in teaching and language corpora, od s. 183-194, 12 s. 2012.
Nakladatel Masaryk University Press
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00067435
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-5896-5
Klíčová slova česky korpus; výuka češtiny jako cizího jazyka
Klíčová slova anglicky corpus; language teaching; linguistics
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Klára Osolsobě, Dr., učo 1996. Změněno: 9. 4. 2014 12:08.
Anotace
The aim of this paper is to illustrate how the Czech National Corpus (CNC) is used for teaching the Czech language. More specifically, it explains how the use of a data-driven method in teaching Czech differs from teaching English or other analytical languages.
Anotace česky
Cílem článku je ukázat jak se liší využití metody DDL v češtině a angličtině.
Návaznosti
MUNI/A/0882/2010, interní kód MUNázev: Čeština v jednotě synchronie a diachronie – 2011
Investor: Masarykova univerzita, Čeština v jednotě synchronie a diachronie – 2011, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 21:48