k 2012

Integrated fieldwork as a tool for geography education and teachers geographical skills development

RUDA, Aleš

Základní údaje

Originální název

Integrated fieldwork as a tool for geography education and teachers geographical skills development

Název česky

Integrovaná terénní výuka jako nástroj geografického vzdělávání a rozvoje geografických dovedností

Název anglicky

Integrated fieldwork as a tool for geography education and teachers geographical skills development

Autoři

RUDA, Aleš

Vydání

Experience-based Geography Learning, 2012

Další údaje

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

terénní výuka, geografické vzdělávání, učení se učit geografii

Klíčová slova anglicky

fieldwork; geography education;learning to teach geography
Změněno: 27. 3. 2013 08:49, doc. RNDr. Aleš Ruda, Ph.D.

Anotace

ORIG CZ EN

V originále

Integrated fieldwork has had an important position withing geography education. Field lessons at our department are focused on specific branches of geography in which students are led to bud basic methodology how to use a fieldwork as an educational tool. This paper summarizes results of the research focused on the position of teacher as a fieldwork manager.

Česky

Terénní výuka má v geografickém vzdělávání nezastupitelnou úlohu. Jednotlivé lekce jsou na našem pracoviště zaměřeny na dílčí odvětví geografie, ve kterém si studenti zkouší sestavit vlastní postup, jak takovou výuku zrealizovat. tento příspěvek pak dokumentuje výsledky šetření týkající se pozice lektora pro terénní výuku.
Zobrazeno: 14. 11. 2024 22:59