OPATŘILOVÁ, Dagmar. Využití Rolino-metody u žáků se zdravotním postižením. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: MU, 2012. s. 479-499. ISBN 978-80-210-5941-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití Rolino-metody u žáků se zdravotním postižením
Název česky Využití Rolino-metody u žáků se zdravotním postižením
Název anglicky Using Rolino-Method for Pupils with Healt Disability
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. od s. 479-499, 21 s. 2012.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00060866
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5941-2
Klíčová slova česky Žák se zdravotním postižením; specifika v procesu učení; Rolino metoda; výzkum
Klíčová slova anglicky Pupil with Health Disability; Specifisc in Process of Learning; Rolino Method; Research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 20. 3. 2013 14:30.
Anotace
Článek se zabývá specifiky v procesu učení u žáků se zdravotním postižením, představuje Rolino-metodu a prezentuje pilotní výzkum, který ověřuje využití této metody u žáků se zdravotním postižením.
Anotace anglicky
This text deals with specifics in process of learning for pupils with health disability, presents the Rolino-methods and pilot research that validates the use of this method for pupils with health disability
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 8. 2022 14:48