Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{992794, author = {Rodriguezová, Veronika}, booktitle = {XX. jubilejní konference ČAPV, sekce Učitel jako výzkumník}, keywords = {educational programme; thematic cooperative education; play in role; visual text; constructivist concept of education; grounded theory}, language = {cze}, title = {Zakotvená teorie jako možnost výzkumné sebereflexe}, url = {http://capv2012.pedf.cuni.cz/}, year = {2012} }
TY - CONF ID - 992794 AU - Rodriguezová, Veronika PY - 2012 TI - Zakotvená teorie jako možnost výzkumné sebereflexe KW - educational programme KW - thematic cooperative education KW - play in role KW - visual text KW - constructivist concept of education KW - grounded theory UR - http://capv2012.pedf.cuni.cz/ N2 - Příspěvek přináší vybrané výsledky empirického šetření, zaměřeného na problematiku autorských výukových programů pro vzdělávací oblast Člověk a společnost. Tyto programy představují aplikaci konstruktivistického pojetí a propojují oblast dějepisu s oblastí dramatické výchovy. Základní koncepční princip představuje hra v roli ve formě živého obrazu (still picture) jako způsob práce s textem. Zvolená kvalitativní metodologie vychází ze strategií zakotvené teorie (grounded theory) a odpovídá typu akčního deskriptivního výzkumu. ER -
RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Zakotvená teorie jako možnost výzkumné sebereflexe. In \textit{XX. jubilejní konference ČAPV, sekce Učitel jako výzkumník}. 2012.
|