Filtrování publikací

    2024

    1. CÍDLOVÁ, Hana, Lucie MĚCHÁČKOVÁ a Anna BAYEROVÁ. Dyslexia and Chemistry Teaching. In Małgorzata Nodzyńska-Moroń. Developing key competences. 1. vyd. Krakow: University of the National Education Commission, 2024, s. 33-50. ISBN 978-83-68020-38-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24917/9788368020380.3.
    2. CÍDLOVÁ, Hana, Anna BAYEROVÁ a David PROKOP. Dyslexie: implikace pro výuku chemie. CHEMICKE LISTY. CZECH REPUBLIC: CHEMICKE LISTY, 2024, roč. 118, č. 8, s. 451-461. ISSN 0009-2770. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.54779/chl20240451.

    2015

    1. CÍDLOVÁ, Hana, Anna BAYEROVÁ a Gabriela KUBĚNOVÁ. Nadaní žáci a práce s textem. In Jiřina Novotná (ed.). 9. didaktická konference s mezinárodní účastí. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 47-53. ISBN 978-80-210-8143-7.
    2. CÍDLOVÁ, Hana a Anna BAYEROVÁ. Nadaní žáci a práce s textem. In 9. didaktická konference s mezinárodní účastí. 2015. ISBN 978-80-210-7814-7.

    2013

    1. BAYEROVÁ, Anna, Hana CÍDLOVÁ a Gabriela KUBĚNOVÁ. Pohled žáků a učitelů na test vybraných žákovských dovedností v chemii. In Prokša M., Igaz C. (eds.). AKTUÁLNE SMEROVANIE VÝSKUMOV V DIZERTAČNÝCH PRÁCACH Z DIDAKTIKY CHÉMIE. prvé. Bratislava: Vydala Univerzita Komenského v Bratislave vo Vydavateľstve UK, 2013, s. 15-25. ISBN 978-80-223-3300-9.
    2. CÍDLOVÁ, Hana, Anna BAYEROVÁ a Eva TRNOVÁ. The Relevance of Health and Environmental Education in Chemistry for Pupils of Czech Secondary Schools and School-leavers. The Anthropologist. Kamla-Raj, 2013, roč. 16, 1-2, s. 111-115. ISSN 0972-0073.
    3. ČTRNÁCTOVÁ, Hana, Hana CÍDLOVÁ, Eva TRNOVÁ, Anna BAYEROVÁ a Gabriela KUBĚNOVÁ. Úroveň vybraných chemických dovedností žáků základních škol a gymnázií. Chemické listy. Praha: Česká společnost chemická, 2013, roč. 107, č. 11, s. 897-905. ISSN 0009-2770.

    2012

    1. BAYEROVÁ, Anna, Hana CÍDLOVÁ a Michaela PETRŮ. Chemistry Education at Elementary Schools in the Czech Republic: Target Skills and Popularity of the Subject. In Chemistry Education in the Light of the Research. 1. vyd. Kraków: Peadagogical University of Kraków, Department of Chemistry and Chemistry Education, 2012, s. 11-14. ISBN 978-83-7271-764-1.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 22. 6. 2025 02:23