Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2013

    1. GIRGLOVÁ, Veronika. Komunikativní kompetence žáků s narušenou komunikační schopností v základním vzdělávání (The Communicative Competences of Pupils with Impaired Communication Ability in Primary Education). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 214 pp. ISBN 978-80-210-6401-0.
    2. KLENKOVÁ, Jiřina and Veronika GIRGLOVÁ. Podpora komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností pedagogem běžné základní školy (Support of Communicative Competences of Students with Impaired Communication Abilities by Teachers at Primary Schools). In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1st ed. Brno: Paido, 2013, p. 227-236. ISBN 978-80-7315-245-1.

    2012

    1. GIRGLOVÁ, Veronika and Jiřina KLENKOVÁ. Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností (Alysis of the provision of speech therapy of integrated pupils with impaired communication abilities). Špeciálny pedagog, časopis pre špeciálopedagogickú teorii a prax. Prešov, 2012, roč. 1, No 2, p. 12-21. ISSN 1338-6670.
    2. GIRGLOVÁ, Veronika and Jiřina KLENKOVÁ. Problematika výchovně vzdělávacího procesu žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. (The issue of educational process for children with impaired communication ability in inclusive surrounding of elementary school). Online. In HREBEŇÁROVÁ, L., ŠTVARTÁKOVÁ, J. Študent na ceste k praxi : Zborník abstraktov z Prvej študentskej vedeckej konferencie v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika. první. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2012, p. 25-35. ISBN 978-80-555-0591-6.
    3. GIRGLOVÁ, Veronika. Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy (The Access of Class towards Social Inclusion of Pupils with Impaired Communication Ability in Inclusive Elementary School). In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 63-70. ISBN 978-80-210-5996-2.
    4. GIRGLOVÁ, Veronika. Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností (Utilization of Lifelong Learning of Teachers in Career Counseling for Pupils with Impaired Communication Abilities). In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 191-200. ISBN 978-80-210-6101-9.

    2011

    1. GIRGLOVÁ, Veronika. Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu vyučujícího pedagoga běžné základní školy (Analysis of Communicative Competences of Pupils with Impaired Communication Abilities from the Perspective of Teacher at Primary School). In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 51-59. ISBN 978-80-210-5663-3.
    2. KLENKOVÁ, Jiřina, Veronika GIRGLOVÁ and Pavla ŠVOJGROVÁ. Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu (Education of pupils with impaired communication ability in mainstream schools). In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2011, p. 95-106. ISBN 978-80-7315-216-1.
    3. ŠVOJGROVÁ, Pavla and Veronika GIRGLOVÁ. Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy (Pupils with impaired communication ability in inclusive primary school). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 127-133. ISBN 978-80-210-5383-0.
    4. GIRGLOVÁ, Veronika. Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy (Student with impaired communication ability in foreign language teaching at inclusive primary schools). In KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 157-164. ISBN 978-80-210-5731-9.

    2010

    1. GIRGLOVÁ, Veronika. Specifika výuky anglického jazyka na základních školách v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem, se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností (The specifics of teaching English at (special) primary schools in accordance to the Framework Educational Programme, focusing on pupils with impaired communication skills). In Pančocha, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, p. 46-51. ISBN 978-80-210-5340-3.
    2. KLENKOVÁ, Jiřina and Veronika GIRGLOVÁ. Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností (Teaching English to Pupils with Communication Disorders). In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vyd. Brno: Paido Brno, 2010, p. 225-232. ISBN 978-80-7315-202-4.
    3. BOČKOVÁ, Barbora, Veronika GIRGLOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ and Pavla ŠVOJGROVÁ. Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy (Education on of Pupils with Imparied Communication Ability at Inclusive Elementary School). In Květoňová, L., Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978 -80 -7290 -472 -3. 1. vydání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010, p. 114-122. ISBN 978-80-7290-472-3.
    4. BOČKOVÁ, Barbora, Jiřina KLENKOVÁ, Pavla ŠVOJGROVÁ and Veronika GIRGLOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností na 1. stupni inkluzivních základních škol (Education of Pupils with Impaired Communication Ability on Primary Inclusive School). In Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 2010.
Display details
Displayed: 7/11/2024 01:19