Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. Mental Health & Drama. In 25th Drama / Theatre in Education Conference: Sharing & caring - every child matters. 2024.

    2023

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. (Asi)miluj zkušenost: kam směřovat pozornost v zážitkové pedagogice. In Sympozium Katedry sociální pedagogiky 2023. 2023.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš a Lucie MORAVČÍKOVÁ. EDU-Gestalt: Expressive, Experiential & Embodied Teaching. doi:. 2023.
    3. MARIN ROMERA, Diego Miguel a Tomáš ANDRÁŠIK. Geštalto Teatro Mokymai Lietuvoje I. 2023.
    4. ANDRÁŠIK, Tomáš a Diego Miguel MARÍN ROMERA. Geštalto teatro mokymai Lietuvoje II. 2023.
    5. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Impro v psychoterapii a improvizující terapeut. 2023.
    6. ANDRÁŠIK, Tomáš. Improving Spontaneity: Gestalt therapy perspective on improvisational theatre as a therapeutical intervention and a tool to develop gestalt therapist competences. In Gestalt conference 2023: XIV EAGT Gestalt conference. 2023.
    7. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Letní škola IVGT: Gestalt, ano! A impro? 2023.
    8. ANDRÁŠIK, Tomáš. Mosty mezi dramaterapií a Gestalt terapií. In Webináře Asociace dramaterapeutů České republiky. 2023.
    9. ANDRÁŠIK, Tomáš. Role (sociálních) pedagogů v péči o duševní zdraví: volba nebo nutnost? In Sympozium Katedry sociální pedagogiky 2023. 2023.
    10. ANDRÁŠIK, Tomáš, Veronika NÝDRLOVÁ a Diego Miguel MARÍN ROMERA. Training in Gestalt Theatre 2022/23, second year. 2023.

    2022

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Aplikovaná improvizace, duševní zdraví a psychoterapie – přehledová studie. Psychoterapie. Brno: Masarykova univerzita, roč. 16, č. 1, s. 5-19. ISSN 1802-3983. 2022.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš. Aplikovaná improvizace v sociální pedagogice. In SOCEDU: Retrospektívy, súčasnosť a perspektívy sociálnej pedagogiky. ISBN 978-80-568-0497-1. 2022.
    3. ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama a improvizace v roli podpůrné intervence. In VÝVOJOVÉ TRAUMA aneb Jak se do dětství volá, tak se z dospělosti ozývá. 2022.
    4. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Future sense, Gestalt theatre a improvizace: podporujeme kreativní přizpůsobování ve 21. století. In Gestalt fórum: Dělat vlny. 2022.
    5. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Impro v psychoterapii a improvizující terapeut. 2022.
    6. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Improvizující terapeut. 2022.
    7. ANDRÁŠIK, Tomáš. Jak spolu souvisejí sociální pedagogika, aplikované drama a Gestalt terapie. In SOCEDU: Retrospektívy, súčasnosť a perspektívy sociálnej pedagogiky. ISBN 978-80-568-0497-1. 2022.
    8. ANDRÁŠIK, Tomáš. Komplexní vývojové trauma. In VÝVOJOVÉ TRAUMA aneb Jak se do dětství volá, tak se z dospělosti ozývá. 2022.
    9. ANDRÁŠIK, Tomáš. Několik postřehů z případové studie kurikula kurzů Sebezkušenostní přípravana profesi I a II. In Doktorandská konference studentů pedagogické fakulty MU. 2022.
    10. ANDRÁŠIK, Tomáš, Markéta KOŠATKOVÁ, Lucie MORAVČÍKOVÁ a Petr SOJÁK. Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe. In Kristína Liberčanová, Ivana Šuhajdová. Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí. 1. vyd. Trnava: Typi Universitatis Tyrnaviensis, spoločné pracovisko Trnavskej univerzity v Trnave a Vedy, vydavateľstva Slovenskej akadémie vied. s. 136-157. ISBN 978-80-568-0533-6. 2022.
    11. ANDRÁŠIK, Tomáš, Veronika NÝDRLOVÁ a Diego Miguel MARÍN ROMERA. Training in Gestalt Theatre 2022/23. 2022.
    12. ANDRÁŠIK, Tomáš. Zo života terapeuta na tému: Jak spolu souvisejí sociální pedagogika, aplikované drama a Gestalt terapie. In doc. Naďa Bizová, PhD.; Mgr. Kristína Liberčanová, PhD.; Mgr. Alexandra Lengyelová, PhDr. Ivana Šuhajdová, PhD.; PaedDr. Janette Gubricová, PhD.; Mgr. Romana Martincová, PhD. Zborník príspevkov z konferencie SOCEDU: Retrospektívy, súčasnosť a perspektívy sociálnej pedagogiky. Trnava: Trnavská univerzita v Trnavě, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogických studií. ISBN 978-80-568-0522-0. doi:10.31262/978-80-568-0522-0/2022. 2022.

    2021

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. Gestalt Theatre Workshop pro pedagogické pracovníky. 2021.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš. Gestalt Theatre workshop pro speciální pedagogy a školní psychology. 2021.

    2020

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. Gestalt Theatre – Integrace aplikovaného dramatu do Gestalt terapie. Psychoterapie. Masarykova univerzita, roč. 14, č. 2, s. 147-169. ISSN 1802-3983. 2020.

    2019

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. Gestalt Theatre Therapy. In Konference Gestalt psychoterapie. 2019.

    2018

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. O (sebe)zkušenosti studentů učitelství. In Doktorandská konference studentů pedagogické fakulty MU. 2018.

    2017

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš a Eva GÖKSEL. Drama in Education in Language Teacher Training (workshop with integrated talk). In Drama in Education Days 2017. 2017.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama in Education: Process Drama in Teacher Training. 2017.
    3. ANDRÁŠIK, Tomáš. Positive classroom atmosphere and communicative language skills through Improv (theatre improvisation). In Drama in Education Days 2017. 2017.
    4. ANDRÁŠIK, Tomáš. Vyžádaný workshop: Poznej, potkej a ... svůj strach. In Diagnóza strach: XIV. konference České asociace studentů psychologie. 2017.

    2016

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama, theories of foreign language acquisition and procedural language knowledge. In Drama and theatre in foreign and second language teaching conference at Reutlingen University. 2016.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš. Positive classroom atmosphere and communicative language skills through theatre improvisation. In Drama and theatre in foreign and second language teaching conference at Reutlingen University. 2016.
    3. ANDRÁŠIK, Tomáš, Petra FUKOVÁ, Marie CHVÁLOVÁ, Simona KALOVÁ, Tereza POTŮČKOVÁ, Martina HULEŠOVÁ, Blanka POJSLOVÁ, Jana VELIČKOVÁ, Petra CHLÁDKOVÁ, Markéta DENKSTEINOVÁ a Pavla JAHODOVÁ. Výzkum učení a vyučování cizích jazyků. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita. 241 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, sv. 173. ISBN 978-80-210-8497-1. 2016.

    2015

    1. ČEŘOVSKÁ, Martina, Petra FUKOVÁ, Tomáš ANDRÁŠIK, Martina HULEŠOVÁ, Jaime Geovany ESCOBAR ABARCA, Marie CHVÁLOVÁ, Pavla JAHODOVÁ a Simona KALOVÁ. Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Muni Press. 204 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity 172. ISBN 978-80-210-8120-8. 2015.
    2. ČEŘOVSKÁ, Martina, Petra FUKOVÁ, Tomáš ANDRÁŠIK, Martina HULEŠOVÁ, Jaime Geovany ESCOBAR ABARCA, Marie CHVÁLOVÁ, Pavla JAHODOVÁ a Simona KALOVÁ. Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 204 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity 172. ISBN 978-80-210-8120-8. 2015.
    3. ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama jako nástroj ke zmírnění úzkosti z komunikace v cizím jazyce. In Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazkům. 2015.
    4. ANDRÁŠIK, Tomáš. IMPROve your English: Improvizace v angličtině, angličtina v improvizaci. 2015.
    5. ANDRÁŠIK, Tomáš, Hana VRTALOVÁ, Stephanie BRUSH a Lukáš VENCLÍK. IMPROve your English: Intenzivní výcvik angličtiny improvizačními metodami. 2015.
    6. ANDRÁŠIK, Tomáš. Impro(wise) to Improve - Theatre Improvisation in English Classroom. In 1st International SKA ELT Conference. 2015.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 18. 4. 2024 11:44