česky | in English
Název anglicky: Classroom Management: Student Teachers and Mentor Teachers
RIV/00216224:14410/20:00114352 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Škarková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Kohoutek, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Květon, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Ježek, Stanislav (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Classroom management; behavioral management; instructional management; need for closure; mixed methods; student teachers; mentor teachers; lower secondary education
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 12. 3. 2021 12:22.
Název anglicky: Classroom Management: Student Teachers and Mentor Teachers
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Classroom management; behavioral management; instructional management; need for closure; mixed methods; student teachers; mentor teachers; lower secondary education
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 21. 4. 2021 08:39.
Název anglicky: Classroom Management: Student Teachers and Mentor Teachers
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Classroom management; behavioral management; instructional management; need for closure; mixed methods; student teachers; mentor teachers; lower secondary education
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 21. 4. 2021 08:24.
Název anglicky: Man and politics
RIV/00216224:14410/19:00110711 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: psychology; politics; political behavior; emotions; personality
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 27. 3. 2020 15:33.
Název anglicky: News in educational and school psychology.
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: school psychology; teachers; psychologists; school counselling;
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 17. 3. 2020 09:54.
Název anglicky: Current View on Classroom Management
RIV/00216224:14410/18:00101259 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Classroom management; behaviorism; humanism; teacher; teacher-pupil relationship
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 1. 4. 2019 13:29.
Název anglicky: Questionnaire for measuring the level of key competencies for elementary school pupils
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Key competencies; primary school; pupils; questionnaire preparation; pilot study
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Jan Krása, Ph.D., učo 12516. Změněno: 30. 10. 2018 18:56.
Název anglicky: News in educational and school psychology. Examples of good practice.
RIV/00216224:14410/18:00106585 Uspořádání konference. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí) -- Krása, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: school psychology; teachers; psychologists; school counselling;
Změnil: Mgr. Jan Krása, Ph.D., učo 12516. Změněno: 1. 4. 2019 11:03.
Název anglicky: Classroom management: approaches, fields, strategies
RIV/00216224:14410/18:00101070 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: :classroom management; discipline; classroom climate; teacher; teaching interaction
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 13. 1. 2020 11:42.
Název anglicky: Teaching psychology 2018
RIV/00216224:14410/18:00106581 Uspořádání konference. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Krása, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: education; psychology; educational psychology;
Změnil: Mgr. Jan Krása, Ph.D., učo 12516. Změněno: 1. 4. 2019 11:03.
Název anglicky: News in educational and school psychology. Examples of good practice.
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: school psychology; teachers; psychologists; school counselling
Změnil: Mgr. Jan Krása, Ph.D., učo 12516. Změněno: 6. 3. 2018 10:49.
Název česky: Classroom management strategies in classes taught by student teachers
Pedagogika a školství. čeština.
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 5. 2. 2018 17:38.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 21. 9. 2017 16:09.
Název česky: Učíme psychologii 2017
Název anglicky: Teaching Psychology 2017
Psychologie. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Jan Krása, Ph.D., učo 12516. Změněno: 6. 3. 2018 10:57.
Název anglicky: Teacher Power Bases Questionaire: a version for students and teachers. Experience with applications in teaching practice
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Teacher; student teacher; interaction with the class; the teacher power bases; questionnaire adaptation; TPUS (Teacher Power Use Scale)
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 12. 12. 2016 15:18.
Název anglicky: Inclusive Education in Undergraduate Teacher Training
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusive education; principles of inclusive education; teacher training
Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 28. 3. 2017 10:10.
Název anglicky: Power in Classess Taught by Student Teachers: Summarizing Research Results
RIV/00216224:14410/16:00088522 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Kohoutek, Tomáš (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: power in the classroom; mixed methods design; student teachers; teaching practice
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D., učo 19783. Změněno: 22. 9. 2017 16:32.
Název anglicky: Power in Classess Taught by Student Teachers: Summarizing Research Results
RIV/00216224:14410/16:00088505 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Kohoutek, Tomáš (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: power in the classroom; mixed methods design; student teachers; teaching practice
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 8. 1. 2017 18:59.
Název anglicky: Management of inclusion in schools
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 24. 11. 2016 09:01.
Název česky: Classroom Management Strategies in Classess Taught by Student Teachers
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: classroom management srategies, qualitative research, student teachers, teaching practice
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 4. 1. 2017 16:13.
Název anglicky: Classroom Management Strategies in Classess Taught by Student Teachers
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: classroom management srategies, qualitative research, student teachers, teaching practice
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 4. 1. 2017 15:56.
Název anglicky: Tacit knowledge novice teachers. Between the search for the Holy Grail and reinventing of the wheel
RIV/00216224:14410/16:00089476 Prezentace na konferencích. Psychologie. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: tacit knowledge; teacher education; psychological literacy
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 1. 3. 2016 11:45.
Název anglicky: Teaching psychology 2016
Psychologie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Teaching of Psychology; Psychological literacy; usefulness beyond the scope of psychology; specifics of teaching non-psychology students
Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 12. 12. 2016 15:50.
Název anglicky: Exploring Classroom Management Strategies of Student Teachers on Their Teaching Practice
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: classroom management strategies; student teachers; secondary school; cognitive disclosure
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 12. 12. 2016 15:32.
Název anglicky: The path from student teacher to a new teacher
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Emerging adulthood; teacher professional development; student teacher; pregradual teacher education; lower secondary education; power bases
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 1. 3. 2016 10:56.
Název česky: Scénáře donucovací moci ve třídách studentů učitelství (prezentace na konferenci ECER 2015)
RIV/00216224:14410/15:00081535 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: power; student teachers; coecive power; lower secondary schools
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 20. 10. 2020 16:22.
Název anglicky: How pose psychological assessment tools in lectures for non-psychology students
RIV/00216224:14410/15:00086818 Prezentace na konferencích. Psychologie. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: psychological assessment tools; teaching psychology; teacher training
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 4. 4. 2016 11:23.
Název anglicky: How do Student Teachers Use Power in the Classroom?
RIV/00216224:14410/15:00081358 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: power; mixed methods design; student teachers
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 4. 4. 2016 11:28.
Název anglicky: Map of the fair schools. An example of activising methods of teaching educational and school psychology of the psychology students
RIV/00216224:14410/15:00084787 Prezentace na konferencích. Psychologie. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: teaching psychology; educational psychology teaching; activising teaching methods
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 4. 4. 2016 11:24.
Název anglicky: News in educational and school psychology. School psychologist as a school explorer
RIV/00216224:14210/15:00083846 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Krása, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: school psychology; teachers; psychologists; school counselling
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 31. 3. 2016 15:12.
Název anglicky: Role of Psychology in the education of prospective teachers: current changes in approaches to teaching
Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: teaching psychology; student teacher; reflection
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 23. 3. 2016 11:36.
Název anglicky: Management of inclusion in schools
RIV/00216224:14210/15:00090617 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí) -- Hloušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Trnková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Pol, Milan (203 Česká republika, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: school management; inclusive education; school leadership; educational policy; multiple case study
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 17:30.
Název anglicky: Management of inclusion in schools
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 24. 11. 2016 09:01.
Název anglicky: Coercive Power Scenarios in Classes Taught by Student Teachers: The Case of Alice
RIV/00216224:14410/15:00081203 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: coercive power; power; qualitative research; student teachers
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 26. 10. 2016 16:19.
Název anglicky: Teaching psychology 2015
RIV/00216224:14410/15:00084884 Uspořádání konference. Psychologie. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Krása, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Teaching of Psychology; Psychological literacy; usefulness beyond the scope of psychology; specifics of teaching non-psychology students
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 4. 4. 2016 11:25.
Název anglicky: From a Lecture Hall to a Teacher´s Desk Power Relations in Student Teacher Classes
RIV/00216224:14410/15:00081507 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šalamounová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Kohoutek, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Bradová, Jarmila (703 Slovensko, domácí) -- Ježek, Stanislav (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Power; power relations; student teacher; pregradual teacher education; teaching practice; lower secondary education; power bases; coercive power; legitimate power; referent power; reward power; expert power
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 20. 6. 2017 14:11.
Název anglicky: From a Lecture Hall to a Teacher´s Desk Power Relations in Student Teacher Classes
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Power; power relations; student teacher; pregradual teacher education; teaching practice; lower secondary education; power bases; coercive power; legitimate power; referent power; reward power; expert power
Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 2. 6. 2016 13:46.
Název anglicky: From a Lecture Hall to a Teacher´s Desk Power Relations in Student Teacher Classes
Klíčová slova anglicky: Power; power relations; student teacher; pregradual teacher education; teaching practice; lower secondary education; power bases; coercive power; legitimate power; referent power; reward power; expert power
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 16. 2. 2016 12:07.
Název anglicky: Class interaction with the teacher as a story shared bases of power: the experience with the czech adadaptation of TPUS questionnaire
RIV/00216224:14230/14:00074063 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Class interaction with the teacher; teacher power; Czech adaptation of TPUS questionaire;
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 7. 11. 2014 11:46.
Název anglicky: Class interaction with the teacher as a story shared bases of power: the experience with the czech adadaptation of TPUS questionnaire (abstract)
RIV/00216224:14410/14:00074310 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Class interaction with the teacher; teacher power; Czech adaptation of TPUS questionaire;
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 13. 1. 2015 09:09.
Název anglicky: Czech ddaptation of TPUS questionnaire (teachers power bases)
RIV/00216224:14410/14:00074062 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Teacher interaction with the class; the teacher power bases; questionnaire adaptation; TPUS (Teacher Power Use Scale)
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 7. 11. 2014 11:13.
Název anglicky: The school principal and novice teacher
RIV/00216224:14410/14:00075708 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: school principal; teacher; relationships between principal and teachers; school management; novice teacher
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 14. 6. 2014 13:24.
Název anglicky: Use of power bases in classes of student teachers during their long term practice
RIV/00216224:14410/14:00073839 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: power qualitative research student teachers
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 5. 10. 2015 11:30.
Název anglicky: School websites – their current form and evaluation
RIV/00216224:14410/13:00072373 Popularizační texty a aktivity. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: school websites; evaluation of school
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 24. 3. 2014 10:54.
Název anglicky: School climate and classroom climate - how to find out what should be in the questionnaires
RIV/00216224:14230/13:00067879 Vyžádané přednášky. Psychologie. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lukas, Josef (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: school climate; clasroom climate; assessment; evaluation
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 31. 3. 2014 10:06.
Název anglicky: Power as an ethical aspect of professional competence of a teacher
RIV/00216224:14410/13:00066404 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bradová, Jarmila (703 Slovensko, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: code of ethics of teachers power professional competence of a teacher
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 5. 10. 2015 11:30.
Název česky: Psychological courses in undergraduate teachers study
Psychologie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: teaching of psychology at universities; teaching psychology in undergraduate teachers study;
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 31. 3. 2014 10:09.
Název anglicky: School webpage. School self-evaluation tool.
RIV/00216224:14230/12:00059141 Účelové publikace. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: school self-evaluation; self-evaluation tool; school website; self-evaluation tool user manual
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 12. 6. 2012 15:19.
Název anglicky: Preparedness of school for inclusive education.
RIV/00216224:14410/12:00069618 Účelové publikace. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusive education; school self-evaluation;
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 4. 10. 2013 15:26.
Název anglicky: Results of standardization and possibilities of using Questionnaire on Teacher Interaction
Psychologie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: communication in school; teacher interaction styles; school psychology
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 4. 10. 2013 16:52.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 9. 9. 2011 15:18.
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 9. 9. 2011 15:09.
Název anglicky: Primary school websites as an indicator of school social environment
RIV/00216224:14230/09:00035625 Článek v odborném periodiku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, garant) -- Lukas, Josef (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: primary school; internet; school website; school website analysis; communication; school climate
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 17. 7. 2009 13:29.
Název anglicky: Preliminary standardization of the Questionnaire on Teacher Interaction for older students of Czech elementary schools
Psychologie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: učitel; interakční styl; standardizace; QTI; klima třídy
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 2. 4. 2009 12:37.
Název anglicky: Relations between basic schools teachers and headteachers; an overview of relevant studies
Klíčová slova anglicky: basic school, headteachers interpersonal behaviour, leadership styles, school climate
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 10. 10. 2009 20:54.
Název anglicky: Ethnic minorities in Czech republic and their specifics (possible connection between education and criminality)
Psychologie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: stereotype; prejudice; acculturation; criminality; project SIM
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 9. 1. 2009 10:44.
Název anglicky: School website as an idicator of the school social environment
RIV/00216224:14230/08:00027384 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: school; internet; school website; school webiste analysis; changes in shool presentations 2005-2008; communication; school social climate
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 15. 6. 2009 14:26.
Název anglicky: Psychology of leadership
RIV/00216224:14410/08:00034169 Odborná kniha. Psychologie. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant) -- Smolík, Josef (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: political psychology; leader; power; authority; leadership
Recenzováno: ano
Změnil: doc. PhDr. Josef Smolík, Ph.D., MBA, LL.M., MSc., učo 42956. Změněno: 22. 5. 2009 16:13.
Název anglicky: The contemporary situation of the multicultural education and teaching in the Czech Republic {the conceptions and experiences of SIM/Centre for Minority Integration Brno}
Psychologie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: multicultural education; stereotype; prejudice; acculturation; project SIM
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 26. 11. 2008 19:35.
Název anglicky: Teacher Development: Survey of Theories and Research (Part 2)
RIV/00216224:14410/08:00033458 Článek v odborném periodiku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: teacher; development; developmental stages; interpersonal development; teacher identity
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 6. 4. 2010 13:41.
Název anglicky: Application of repertory grid technique of politicians impression formation research
RIV/00216224:14410/07:00023280 Článek v odborném periodiku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, domácí) -- Šerek, Jan (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: political psychology; repertory grid technique; impression formation
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 21. 10. 2021 13:12.
Název anglicky: School website as an idicator of the shool social environment
RIV/00216224:14410/07:00021898 Článek v odborném periodiku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika) -- Lukas, Josef (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: school; internet; school website; school webiste analysis; communication; school social climate
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 26. 11. 2008 20:19.
Název anglicky: Concept proposal of the diagnostics of the internal social environment in primary school
Psychologie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: primary school; social environment; interaction; communication; classroom climate; leadership style
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 3. 6. 2008 14:50.
Název anglicky: Reflection of teacher identity research
Psychologie. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: teacher; identity; life story; beginning teacher; expert teacher
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 8. 5. 2008 23:16.
Název anglicky: Teacher Development: Survey of Theories and Research (Part 1)
RIV/00216224:14410/07:00032802 Článek v odborném periodiku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: teacher; development; developmental stages; interpersonal development; teacher identity
Recenzováno: ano
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 6. 4. 2010 13:42.
Název anglicky: Teachers life stories - from qualitative toward mixed research design
RIV/00216224:14230/06:00017304 Stať ve sborníku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: teacher; development; qualitative methodology; life story; narrative approach; triangulation; mixed methods research design
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 12. 5. 2008 23:24.
Název anglicky: School website as an indicator of school climate.
RIV/00216224:14410/05:00013160 Stať ve sborníku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Mareš, Jan (203 Česká republika, garant) -- Lukas, Josef (203 Česká republika) -- Ježek, Stanislav (203 Česká republika) -- Chalupníček, Adam (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: school; school environment; web presentation; web pages; webauthoring
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 8. 5. 2008 23:13.
Název anglicky: Systems approach to classroom communication and personality of teacher in this communication
RIV/00216224:14230/05:00014031 Stať ve sborníku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: Student- teacher interaction; systems theory; personality; interpersonal behavior; interpersonal style
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 8. 5. 2008 23:12.
Název anglicky: Experience in finding of interaction style of primary teachers
RIV/00216224:14230/05:00015135 Stať ve sborníku. Psychologie. čeština. Česká republika.
Lukas, Josef (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: interpersonal behavior; interaction style; primary teacher; Questionnaire on Teacher Interaction
Změnil: PhDr. Josef Lukas, Ph.D., učo 17887. Změněno: 8. 5. 2008 23:10.