Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2014

    1. VRUBEL, Martin, Karel PANČOCHA, Renée GRENAROVÁ, Robin HORÁK, Nora JÁGEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Marta KOZDAS, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Ivana MÁROVÁ, Jarmila MATOCHOVÁ, Jana PAVELKOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Marie VÍTKOVÁ a Petr VYBÍRAL. Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích. první. Brno: Masarykova univerzita. 167 s. ISBN 978-80-210-7541-2. 2014.
      Název česky: Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích
      Název anglicky: Inclusive Education in Surveillance Studies
      RIV/00216224:14410/14:00079224 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Vrubel, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pančocha, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Grenarová, Renée (203 Česká republika, domácí) -- Horák, Robin (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Klempová, Soňa (703 Slovensko, domácí) -- Kozdas, Marta (203 Česká republika, domácí) -- Grác Livňanská, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matochová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pavelková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Segeťová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Širmerová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Vybíral, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Surveillance Studies; Inclusive Education; Special Education; Persons with disabilities; Persons with social disadvantages; Research; Surveillance Studies
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 12. 3. 2015 13:03.
    2. VRUBEL, Martin, Karel PANČOCHA, Renée GRENAROVÁ, Robin HORÁK, Nora JÁGEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Marta KOZDAS, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Ivana MÁROVÁ, Jarmila MATOCHOVÁ, Jana PAVELKOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Marie VÍTKOVÁ a Petr VYBÍRAL. Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 167 s. ISBN 978-80-210-7541-2. 2014.
      Název anglicky: Inclusive Education in Surveillance Studies
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Surveillance Studies; Inclusive Education; Special Education; Persons with disabilities; Persons with social disadvantages; Research; Surveillance Studies
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 28. 4. 2015 14:48.
    3. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS, Robin HORÁK a Jiří STRACH. ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION. In Jana Kapounová, Kateřina Kostolányová. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. Ostrava: University of Ostrava. s. 93-98. ISBN 978-80-7464-561-7. 2014.
      Proceedings - Information and Communication Technology in Education
      Název česky: Robotické systémy v technické výchově
      Název anglicky: ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION
      RIV/00216224:14410/14:00077946 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Hrbáček, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kučera, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Hodis, Zdeněk (203 Česká republika, domácí) -- Horák, Robin (203 Česká republika, domácí) -- Strach, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Technical education; technical subjects; robotics;robotic systems; voluntary courses; motivation
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D., učo 249325. Změněno: 16. 3. 2015 11:50.
    4. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS, Robin HORÁK a Jiří STRACH. ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION. In Information and Communication Technology in Education. Proceedings. 2014.
      Proceedings - Information and Communication Technology in Education
      Název česky: Robotické systémy v technické výchově
      Název anglicky: ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Technical education; technical subjects; robotics;robotic systems; voluntary courses; motivation
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D., učo 249325. Změněno: 16. 3. 2015 12:01.

    2013

    1. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Elearning and mobile devices - technical problems and possible solutions. In Szakal, A. 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013). NEW YORK: IEEE. s. 123-126. ISBN 978-1-4799-2162-1. 2013.
      Název česky: Elearning a mobilní zařízení - technické problémy a možná řešení
      Název anglicky: Elearning and mobile devices - technical problems and possible solutions
      RIV/00216224:14410/13:00079194 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Spojené státy.
      Horák, Robin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hrbáček, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: flash animations; mobile technology
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 8. 3. 2019 12:51.
    2. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Elearning and mobile devices – technical problems and possible solutions. In ICETA 2013 - 11th International conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia. s. nečíslováno, 4 s. ISBN 978-1-4799-2161-4. 2013.
      Název česky: Elearning a mobilní zařízení - technické mproblémy a možná řešení
      Název anglicky: Elearning and mobile devices – technical problems and possible solutions
      RIV/00216224:14410/13:00072383 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Slovensko.
      Horák, Robin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hrbáček, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: FLASH ANIMATIONS; Mobile technology
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 4. 3. 2014 12:42.
    3. HRBÁČEK, Jiří a Robin HORÁK. Online interaktivní 3D aplikace a jejich využití ve výuce. In doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. 6. ročník Mezinárodní konference Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita. s. nestránkováno, 4 s. ISBN 978-80-210-6402-7. 2013.
      URL
      Název česky: Online interaktivní 3D aplikace a jejich využití ve výuce
      Název anglicky: Online 3D applications and possibilities of their use in education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Adobe Flash, Unity 3D; Papervision 3D; interactive 3D models
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 26. 2. 2014 17:15.

    2012

    1. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Flash aplikace komunikující s LMS MOODLE. In Jiří Hrbáček. Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita. s. 1-8. ISBN 978-80-210-5942-9. 2012.
      Název anglicky: Flash application communicates with the LMS MOODLE

      Klíčová slova anglicky: robotics;primary schools;programming robots
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 28. 3. 2013 10:11.

    2010

    1. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Možnosti využití Adobe Flash ve výuce. In Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 3 s. ISBN 978-80-210-5333-5. 2010.
      Název anglicky: Possibilities of using Adobe Flash in education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Flash; learning supports;
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 28. 4. 2011 10:06.
    2. DOSEDLA, Martin. Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 30 s. ISBN 978-80-210-5333-5. 2010.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 8. 1. 2015 09:28.

    2009

    1. KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ a Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita. 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1. 2009.
      Název česky: Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových
      Název anglicky: The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects
      RIV/00216224:14410/09:00038068 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Kučera, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Horák, Robin (203 Česká republika, domácí) -- Kuneš, Michal (203 Česká republika) -- Hrbáček, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Interactive animation;distance learning; study supports
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 14. 12. 2010 21:24.
    2. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita. 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1. 2009.
      Název česky: Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole
      Název anglicky: The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects, at basic schools
      RIV/00216224:14410/09:00037978 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horák, Robin (203 Česká republika, domácí) -- Hrbáček, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: interactive flash animation; interactive study supports
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 14. 12. 2010 21:26.
    3. HORÁK, Robin a Jiří HRBÁČEK. Využití technologií Adobe Flash, PHP a XML pro tvorbu online-výukových programů. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita. 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1. 2009.
      Název česky: Využití technologií Adobe Flash, PHP a XML pro tvorbu online-výukových programů
      Název anglicky: Using technologies of Adobe Flash, PHP and XML for creating online learning programs
      RIV/00216224:14410/09:00037977 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horák, Robin (203 Česká republika, domácí) -- Hrbáček, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Hyperlink;Flash;Captivate;e learning; education support; distance; learning
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 14. 12. 2010 21:35.
Zobrazeno: 18. 4. 2024 04:39