Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. CHALOUPKOVÁ, Markéta, Josef KUNC a Jaroslav KOUTSKÝ. Creative economy: Support of creative hubs by the public sector in the urban environment. Technological and Economic Development of Economy. Vilnius: Vilnius Gediminas Technical University, 2023, roč. 29, č. 6, s. 1611-1632. ISSN 2029-4913. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3846/tede.2023.20136.

    2022

    1. CHALOUPKOVÁ, Markéta a Josef KUNC. Locality selection matters. Investigating creative hubs in the Czech urban environment. City, Culture and Society. United Kingdom: Elsevier Ltd., 2022, roč. 28, March, s. 1-12. ISSN 1877-9166. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.ccs.2022.100440.
    2. KUNC, Josef, Petr TONEV, Markéta NOVOTNÁ, Markéta CHALOUPKOVÁ a Aneta KRAJÍČKOVÁ. Podmínky a motivace obcí ke spolupráci v metropolitních oblastech: Případová studie Brněnské metropolitní oblasti (BMO). 2022.

    2021

    1. KONEČNÝ, Ondřej, Zdeněk ŠILHAN, Markéta CHALOUPKOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Area-based approaches are losing the essence of local targeting: LEADER/CLLD in the Czech Republic. European Planning Studies. ABINGDON, ENGLAND: Taylor & Francis, 2021, roč. 29, č. 4, s. 619-636. ISSN 0965-4313. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/09654313.2020.1764913.

    2020

    1. ŠILHAN, Zdeněk, Markéta CHALOUPKOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Hodnocení kvality života z pohledu místních aktérů: případová studie území MAS Podhůří Železných hor. Online. In Viktorie Klímová, Vladimír Žítek. XXIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: Masarykova Univerzita, 2020, s. 384-390, 9 s. ISBN 978-80-210-9610-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9610-2020-49.
    2. KUNC, Josef, Markéta NOVOTNÁ, Petr TONEV a Markéta CHALOUPKOVÁ. Institucionalizace metropolitní spolupráce jako faktor zvýšení motivace obcí ke spolupráci v metropolitních oblastech. In Přínosy metropolitní spolupráce pro obce, regiony a stát. 2020. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.36041.98401.
    3. KUNC, Josef, Petr ŠAŠINKA, Petr TONEV, Zdeněk DVOŘÁK, Soňa RASZKOVÁ, Markéta NOVOTNÁ, Markéta CHALOUPKOVÁ a František KUBEŠ. Možnosti metropolitní meziobecní spolupráce a její institucionalizace: příklad Brněnské metropolitní oblasti. Urbanismus a územní rozvoj. Ústav územního rozvoje, 2020, roč. 23, č. 6, s. 23-30. ISSN 1212-0855.
    4. JAŇUROVÁ, Martina a Markéta CHALOUPKOVÁ. Obstacles in Implementation of the Smart City Strategies in the Czech Republic. In Drezgic, S; Zikovic, S; Tomljanovic, M. 2nd Scientific Conference on Economics of Digital Transformation - Smart Governments, Regions and Cities. Rijeka: UNIV RIJEKA, FAC ECOMOMICS & BUSINESS, 2020, s. 93-103. ISBN 978-953-7813-56-7.
    5. JAŇUROVÁ, Martina, Markéta CHALOUPKOVÁ a Josef KUNC. Smart City Strategy and its Implementation Barriers: Czech experience. Theoretical and Empirical Research in Urban Management. Bucharest: Bucharest University of Economic Studies, 2020, roč. 15, č. 2, s. 5-21. ISSN 2065-3913.

    2019

    1. CHALOUPKOVÁ, Markéta a Martina JAŇUROVÁ. Applications of the Smart Cities Concept. In FEB Zagreb 10th International Odyssey Conference on Economics and Business. 2019.
    2. CHALOUPKOVÁ, Markéta a Martina JAŇUROVÁ. APPLICATIONS OF THE SMART CITIES CONCEPT. Online. In Jurica Šimurina, Ivana Načinović Braje, Ivana Pavić. Proceedings of FEB Zagreb 10th International Odyssey Conference on Economics and Business. Zagreb: Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2019, s. 532-546. ISSN 2671-132X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.22598/odyssey.
    3. CHALOUPKOVÁ, Markéta a Martina JAŇUROVÁ. Hodnocení belgických kreativních hubů. Online. In Klímová, V., Žítek, V. XXII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2019, s. 625-631. ISBN 978-80-210-9268-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9268-2019-79.
    4. CHALOUPKOVÁ, Markéta a Martina JAŇUROVÁ. Obstacles in Implementation of the Smart City Strategies in the Czech Republic. In International Scientific Conference Economics of Digital Transformation (EDT) 2019 DIGITOMICS. 2019.
    5. HRŮZA, Filip, Lenka MATĚJOVÁ, Eduard BAKOŠ, Lucia MAKÝŠOVÁ, Markéta CHALOUPKOVÁ, Jan HRADECKÝ, Veronika TUPÁ, František KALOUDA, Michaela JUROVÁ a Dagmar ŠPALKOVÁ. Samosprávy 2019. 2019.

    2018

    1. CHALOUPKOVÁ, Markéta. Comparing Digital Progress in Belgium and the Czech Republic. Online. In Rojík, S.; Pospíšil, J. Proceedings of 10th annual international scientific conference COMPETITION. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018, s. 126-135. ISBN 978-80-88064-37-4.
    2. CHALOUPKOVÁ, Markéta. Comparison of Czech regions using Creativity Index. In Svobodová, Hana. Sborník z 25. středoevropské geografické konference. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, s. 402-412. ISBN 978-80-210-8908-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8908-2018.
    3. CHALOUPKOVÁ, Markéta. Creative Centers and Incubators: Case Study Creative Center Brno. Online. In Žítek, Vladimír. Klímová, Viktorie. XXI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, s. 325-332. ISBN 978-80-210-8969-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8970-2018-42.
    4. KUNC, Josef, Petr TONEV, Stanislav MARTINÁT, Bohumil FRANTÁL, Petr KLUSÁČEK, Zdeněk DVOŘÁK, Markéta CHALOUPKOVÁ, Martina JAŇUROVÁ, Aneta KRAJÍČKOVÁ a Zdeněk ŠILHAN. Industrial legacy towards brownfields: historical and current specifics, territorial differencies (Czech Republic). Geographia Cassoviensis. Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2018, roč. 12, č. 1, s. 76-91. ISSN 1337-6748.
    5. JAŇUROVÁ, Martina a Markéta CHALOUPKOVÁ. Koncept Smart cities ve veřejné správě v České a Slovenské republice. In Dubcova A. Geograficke Informacie. Nitra, Slovakia: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2018, s. 180-190. ISSN 1337-9453. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.17846/GI.2018.22.1.180-190.
    6. CHALOUPKOVÁ, Markéta, Josef KUNC a Zdeněk DVOŘÁK. The Creativity Index Growth Rate in the Czech Republic: a Spatial Approach. Geographia Technica. Cluj: CLUJ UNIVERSITY PRESS, 2018, roč. 13, č. 1, s. 30-40. ISSN 1842-5135. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21163/GT_2018.131.04.
    7. JAŇUROVÁ, Martina a Markéta CHALOUPKOVÁ. The smart cities concept in public administration in the Czech and Slovak Republic. In Dubcova A. Geografické Informácie. Nitra, Slovakia: CONSTANTINE PHILOSOPHER UNIV NITRA, 2018, s. 180-190. ISSN 1337-9453. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.17846/GI.2018.22.1.180-190.

    2017

    1. CHALOUPKOVÁ, Markéta. Analysis of Creativity index growth rate in the regions of the Czech Republic. Online. In Proceedings of the 12th Annual International Scientific Conference New Trends 2017. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, 2017, s. 201-208. ISBN 978-80-87314-90-6.
    2. ŠILHAN, Zdeněk a Markéta CHALOUPKOVÁ. Cestovní ruch na venkově v kontextu komunitně vedeného místního rozvoje. Online. In Pachrová, S., Linderová, I., Doležalová, M. 12. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2017, s. 375-383. ISBN 978-80-88064-30-5.
    3. CHALOUPKOVÁ, Markéta. Creativity index in the regions of the Czech republic. Online. In Rojík, S.; Pospíšil, J. Z. Sborník příspěvků z 9. ročníku mezinárodní vědecké konference KONKURENCE. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava, 2017, s. 281-289. ISBN 978-80-88064-31-2.
    4. TONEV, Petr, Zdeněk DVOŘÁK, Petr ŠAŠINKA, Josef KUNC, Markéta CHALOUPKOVÁ a Zdeněk ŠILHAN. Different approaches to defining metropolitan areas (Case study: cities of Brno and Ostrava, Czech Republic). Geographia Technica. Cluj: CLUJ UNIVERSITY PRESS, 2017, roč. 12, č. 1, s. 108-120. ISSN 1842-5135. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21163/GT_2017.121.11.
    5. CHALOUPKOVÁ, Markéta. Index kreativity v České republice. Online. In kolektiv autorů. Sborník příspěvků z 8. ročníku mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita, 2017, s. 285-291. ISBN 978-80-7509-548-0.
    6. CHALOUPKOVÁ, Markéta. Index kreativity v České republice. In Workshop doktorandek a doktorandů. 2017.
    7. CHALOUPKOVÁ, Markéta. Subjective dimension of the quality of life: case study of the Lelekovice municipality. Online. In Klímová, V.; Žítek, V. XX. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2017, s. 481-488. ISBN 978-80-210-8586-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-62.
    8. KUNC, Josef, Zdeněk DVOŘÁK, Markéta CHALOUPKOVÁ, Zdeněk ŠILHAN, Petr ŠAŠINKA, Petr TONEV a Jaroslav MARYÁŠ. Teenageři v brněnských nákupních centrech: výsledky hlubších řízených rozhovorů nákupního chování. In Klímová, V., Žítek, V. XX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2017, s. 574-581. ISBN 978-80-210-8586-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-74.

    2016

    1. ŠILHAN, Zdeněk, Zdeněk DVOŘÁK, Markéta CHALOUPKOVÁ, Lenka VAŘECHOVÁ, Josef KUNC a Petr TONEV. Teenageři v nákupních centrech: rozdíly v nákupním chování na příkladu brněnské Vaňkovky a Olympie. 2016.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 25. 4. 2024 10:03