Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. BRUNI, Roberto, Annarita COLAMATTEO a Dušan MLADENOVIĆ. How the metaverse infuences marketing and competitive advantage of retailers: predictions and key marketing research priorities. ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH. NETHERLANDS: SPRINGER. ISSN 1389-5753. doi:10.1007/s10660-023-09779-1. 2024.
      URL
      Název anglicky: How the metaverse infuences marketing and competitive advantage of retailers: predictions and key marketing research priorities
      angličtina. Nizozemské království.
      Klíčová slova anglicky: Retail; Metaverse; Grocery; Competitive advantage; Virtual shopping; Immersion; Prospects
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 5. 2. 2024 15:56.
    2. MLADENOVIĆ, Dušan, Elvira ISMAGILOVA, Raffaele FILIERI a Yogesh DWIVEDI. MetaWOM – toward a sensory word-of-mouth (WOM) in the metaverse. INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT. ENGLAND: EMERALD GROUP PUBLISHING LTD, 20 s. ISSN 0959-6119. doi:10.1108/IJCHM-04-2023-0474. 2024.
      URL
      Název anglicky: MetaWOM – toward a sensory word-of-mouth (WOM) in the metaverse
      angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: Metaverse; Word-of-mouth; Media richness theory; WOM; metaWOM; Sensory; Persuasiveness; Credibility; NTT; Reviewchain; Hospitality; Tourism
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 5. 2. 2024 15:51.

    2023

    1. MLADENOVIĆ, Dušan, Kamil KOŠTIÁL, Nikolina LJEPAVA, Ondřej ČÁSTEK a Yash CHAWLA. Emojis to conversion on social media. International Journal of Consumer Studies. Hoboken: WILEY, roč. 47, č. 3, s. 977-994. ISSN 1470-6423. doi:10.1111/ijcs.12879. 2023.
      URL
      Název anglicky: Emojis to conversion on social media
      RIV/00216224:14560/23:00130045 Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Koštiál, Kamil (203 Česká republika) -- Ljepava, Nikolina (688 Srbsko) -- Částek, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Chawla, Yash (356 Indie)
      Klíčová slova anglicky: campaign effectiveness; consumer behaviour; Facebook; Instagram; online advertising; real-life experiments
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D., učo 401140. Změněno: 19. 1. 2024 11:09.
    2. MLADENOVIĆ, Dušan, Anida RAJAPAKSE, Nikola KOŽULJEVIĆ a Yupal SHUKLA. Search engine optimization (SEO) for digital marketers: exploring determinants of online search visibility for blood bank service. ONLINE INFORMATION REVIEW. Bingley: EMERALD GROUP PUBLISHING LTD, roč. 47, č. 4, s. 661-679. ISSN 1468-4527. doi:10.1108/OIR-05-2022-0276. 2023.
      URL
      Název anglicky: Search engine optimization (SEO) for digital marketers: exploring determinants of online search visibility for blood bank service
      RIV/00216224:14560/23:00130046 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Rajapakse, Anida (70 Bosna a Hercegovina) -- Kožuljević, Nikola (191 Chorvatsko) -- Shukla, Yupal (356 Indie)
      Klíčová slova anglicky: Online search visibility; Search engine optimization; SEO; Blood banks; Health care
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D., učo 401140. Změněno: 19. 1. 2024 11:07.
    3. PARIKH, Abhishek, Divya KUMARI, Maria JOHANN a Dušan MLADENOVIĆ. The impact of environmental, social and governance score on shareholder wealth: A new dimension in investment philosophy. Cleaner and Responsible Consumption. Amsterdam: Elsevier, roč. 8, č. 1, s. 1-7. ISSN 2666-7843. doi:10.1016/j.clrc.2023.100101. 2023.
      URL
      RIV/00216224:14560/23:00131473 Článek v odborném periodiku. angličtina. Nizozemské království.
      Parikh, Abhishek (356 Indie, garant) -- Kumari, Divya (356 Indie) -- Johann, Maria (616 Polsko) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ESG; Sustainable; investment; Shareholder wealth; Return; India
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 7. 3. 2024 11:37.
    4. MLADENOVIĆ, Dušan, Michal JIRÁSEK, Tomáš ONDRÁČEK, Zuzana OPATRNÁ a Radmila ŠTANGOVÁ. The influence of social conformity on mask-wearing behavior during the COVID-19 pandemic. Heliyon. Cambridge: CELL PRESS, roč. 9, č. 3, s. 1-11. ISSN 2405-8440. doi:10.1016/j.heliyon.2023.e14496. 2023.
      URL
      RIV/00216224:14560/23:00131470 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Jirásek, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Ondráček, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Opatrná, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Štangová, Radmila (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Mask-wearing behavior; COVID-19; Social conformity; Age; Sex; Shopping; Social pressure
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Michal Jirásek, Ph.D., učo 348079. Změněno: 22. 1. 2024 11:59.
    5. MLADENOVIĆ, Dušan, Nia TODUA a Nataša PAVLOVIĆ-HÖCK. Understanding individual psychological and behavioral responses during COVID-19: Application of stimulus-organism-response model. Telematics and Informatics. Amsterdam: Elsevier, roč. 79, č. 1, s. 1-13. ISSN 0736-5853. doi:10.1016/j.tele.2023.101966. 2023.
      URL
      RIV/00216224:14560/23:00131472 Článek v odborném periodiku. angličtina. Nizozemské království.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Todua, Nia (268 Gruzie) -- Pavlović-Höck, Nataša (276 Německo)
      Klíčová slova anglicky: Cyberchondria; Information seeking; Information providing; Information overload; Crisis; Fear; COVID-19
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 5. 2. 2024 14:30.

    2022

    1. AL-AHWAL, Taher Mohammed Sarh, Dušan MLADENOVIĆ a Ahad ZARERAVASAN. Blockchain Implications for Marketing; A Review and an Empirical Analysis. Journal of Information Technology Management. Iran: University of Tehran, roč. 14, č. 1, s. 83-106. ISSN 2008-5893. doi:10.22059/jitm.2022.87843. 2022.
      URL
      Název anglicky: Blockchain Implications for Marketing; A Review and an Empirical Analysis
      RIV/00216224:14560/22:00130011 Článek v odborném periodiku. angličtina. Írán.
      Al-ahwal, Taher Mohammed Sarh (887 Jemen, domácí) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, domácí) -- Zareravasan, Ahad (364 Írán, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Blockchain; decentralization; disintermediation; immutability; marketing
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ahad Zareravasan, PhD, učo 243210. Změněno: 18. 1. 2024 12:44.
    2. KALIA, Prateek, Dušan MLADENOVIĆ a Ángel ACEVEDO-DUQUE. Decoding the Trends and the Emerging Research Directions of Digital Tourism in the Last Three Decades: A Bibliometric Analysis. SAGE OPEN. THOUSAND OAKS: SAGE PUBLICATIONS INC, roč. 12, č. 4, s. 1-23. ISSN 2158-2440. doi:10.1177/21582440221128179. 2022.
      URL
      Název anglicky: Decoding the Trends and the Emerging Research Directions of Digital Tourism in the Last Three Decades: A Bibliometric Analysis
      RIV/00216224:14560/22:00127012 Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
      Kalia, Prateek (356 Indie, garant, domácí) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, domácí) -- Acevedo-Duque, Ángel (152 Chile)
      Klíčová slova anglicky: bibliometric; consumer behavior; digital tourism; internet; sustainability; technology
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 5. 3. 2023 17:05.
    3. KALIA, Prateek, Adil ZIA a Dušan MLADENOVIĆ. Examining country development indicators and e-waste under the moderating effect of country development levels and e-waste policy. International Journal of Quality & Reliability Management. BINGLEY (ENGLAND): Emerald Publishing Limited, roč. 39, č. 7, s. 1601-1616. ISSN 0265-671X. doi:10.1108/IJQRM-09-2021-0335. 2022.
      URL
      Název anglicky: Examining country development indicators and e-waste under the moderating effect of country development levels and e-waste policy
      RIV/00216224:14560/22:00125093 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Kalia, Prateek (356 Indie, garant, domácí) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: GDP; literacy rate; internet penetration; urban population; country; e-waste policy
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 5. 3. 2023 11:30.
    4. MLADENOVIĆ, Dušan, Visar RRUSTEMI a Emmanuel MOGAJI. Using COVID-19 vaccination as a resilience strategy for the tourism sector – evidence from Serbia. Current Issues in Tourism. ABINGDON (ENGLAND): ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, roč. 25, č. 7, s. 1021-1025. ISSN 1368-3500. doi:10.1080/13683500.2021.2018407. 2022.
      URL
      Název anglicky: Using COVID-19 vaccination as a resilience strategy for the tourism sector – evidence from Serbia
      RIV/00216224:14560/22:00125112 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Rrustemi, Visar (688 Srbsko) -- Mogaji, Emmanuel (826 Velká Británie a Severní Irsko)
      Klíčová slova anglicky: Serbia; COVID-19; vaccination; overnight stays; inbound tourists; resilience strategies
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 5. 3. 2023 11:38.

    2021

    1. MLADENOVIĆ, Dušan, Roberto BRUNI a Prateek KALIA. Social and Demographic Predictors of Consumers’ Word of Mouth Engagement in Czechia. Journal of International Consumer Marketing. Philadelphia, USA: Taylor & Francis, roč. 33, č. 4, s. 418-433. ISSN 0896-1530. doi:10.1080/08961530.2020.1800547. 2021.
      URL
      Název anglicky: Social and Demographic Predictors of Consumers’ Word of Mouth Engagement in Czechia
      RIV/00216224:14560/21:00129892 Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Bruni, Roberto (380 Itálie) -- Kalia, Prateek (356 Indie, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Czech Republic; homophily; social tie; trust; WOM; word of mouth engagement
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 24. 3. 2024 10:23.
    2. RRUSTEMI, Visar, Dušan MLADENOVIĆ a Gezim JUSUFI. Social Marketing Challenges in Western Balkans: Evidence From Kosovo. Medicine, Law & Society. Maribor (Slovenia): University of Maribor Press, roč. 14, č. 1, s. 153-172. ISSN 2463-7955. doi:10.18690/mls.4.1.153-172.2021. 2021.
      URL
      Název anglicky: Social Marketing Challenges in Western Balkans: Evidence From Kosovo
      RIV/00216224:14560/21:00121582 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovinsko.
      Rrustemi, Visar (688 Srbsko) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Jusufi, Gezim (688 Srbsko)
      Klíčová slova anglicky: social marketing Western Balkans Kosovo business pollution
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 8. 3. 2024 13:59.
    3. RRUSTEMI, Visar, Egzona HASANI, Gezim JUSUFI a Dušan MLADENOVIĆ. Social Media in Use: A Uses and Gratifications Approach. Management : Journal of Contemporary Management Issues. Split, Croatia: Faculty of Economics, University of Split, roč. 26, č. 1, s. 201-217. ISSN 1331-0194. doi:10.30924/mjcmi.26.1.12. 2021.
      URL
      Název anglicky: Social Media in Use: A Uses and Gratifications Approach
      RIV/00216224:14560/21:00121887 Článek v odborném periodiku. angličtina. Chorvatsko.
      Rrustemi, Visar (688 Srbsko) -- Hasani, Egzona (688 Srbsko) -- Jusufi, Gezim (688 Srbsko) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: social media Kosovo Internet informativeness entertainment gratification
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 14. 10. 2022 11:10.

    2020

    1. MLADENOVIĆ, Dušan a Anida KRAJINA. Knowledge Sharing on Social media: State of the Art in 2018. Journal of Business Economics and Management. Vilnius: VGTU Press, roč. 21, č. 1, s. 44-63. ISSN 1611-1699. doi:10.3846/jbem.2019.11407. 2020.
      URL
      Název anglicky: Knowledge Sharing on Social media: State of the Art in 2018
      RIV/00216224:14560/20:00115181 Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina, domácí)
      Klíčová slova anglicky: social media; knowledge sharing; knowledge management; systematic literature review; explicit knowledge; tacit knowledge; social networking sites; IT
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 31. 3. 2021 12:22.

    2019

    1. MLADENOVIĆ, Dušan, Ishtiaq Ahmad DANISH a Anida KRAJINA. Comparing Effectiveness of Display Ads and Influencer Marketing on Pinterest. In Ing. Petr Mikuš, Ph.D. Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2019. Brno: Masaryk University. s. 115-123. ISBN 978-80-210-9565-6. 2019.
      Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2019
      Název anglicky: Comparing Effectiveness of Display Ads and Influencer Marketing on Pinterest
      RIV/00216224:14560/19:00113609 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Danish, Ishtiaq Ahmad (586 Pákistán) -- Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina, domácí)
      Klíčová slova anglicky: influencer marketing pinterest display ads e-commerce dropshipping
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 14. 4. 2020 12:40.
    2. MLADENOVIC, Dusan, Anida KRAJINA a Ivana MILOJEVIC. Motives for writing online reviews in post-vacation phase. International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research. United Kingdom: Emerald Publishing Limited, roč. 13, č. 2, s. 244-256. ISSN 1750-6182. doi:10.1108/IJCTHR-12-2018-0169. 2019.
      URL
      Název anglicky: Motives for writing online reviews in post-vacation phase
      RIV/00216224:14560/19:00110015 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Mladenovic, Dusan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina, domácí) -- Milojevic, Ivana (688 Srbsko)
      Klíčová slova anglicky: Motivation; Serbia; Consumer behavior; Altruism; Online reviews; Post-vacation
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 22. 11. 2023 15:30.
    3. MLADENOVIĆ, Dušan a Anida KRAJINA. Perception of Differences between Traditional and Electronic Word of Mouth: Case of Czechia. In Prakash Divakaran, Prakash Karmadkar, Ratikanta Ray. Our Heritage Journal. GRCF Dubai International Conference on “Sustainability and Innovation in Higher Education, Engineering Technology, Science, Management and Humanities”. Dubai: Our Heritage Journal. s. 120-129. ISSN 0474-9030. 2019.
      URL
      Název anglicky: Perception of Differences between Traditional and Electronic Word of Mouth: Case of Czechia
      RIV/00216224:14560/19:00112147 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené arabské emiráty.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina)
      Klíčová slova anglicky: traditional Word of Mouth; electronic Word of Mouth; WoM; eWoM; differences; Czechia; cultural dimensions
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 31. 3. 2020 13:50.
    4. KRAJINA, Anida a Dušan MLADENOVIĆ. Recall of Digital Content as Part of Consumer Response Model. In Darko Dukic, Tomasz Studzieniecki, Jasmina Grzinic. 49th International Scientific Conference on Economic and Social Development. Book of Proceedings. Zagreb: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia. s. 36-46. ISSN 1849-7535. 2019.
      URL
      Název anglicky: Recall of Digital Content as Part of Consumer Response Model
      RIV/00216224:14560/19:00112146 Stať ve sborníku. angličtina. Chorvatsko.
      Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer response; Online content; Recognition; Recall
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 31. 3. 2020 13:30.

    2018

    1. KUCHARSKA, Wioleta, Federico BRUNETTI, Ilenia CONFENTE a Dusan MLADENOVIC. Celebrities’ personal brand authenticity in social media: an application in the context of football top-players. The Robert Lewandowski case. In Vincent Cunnane and Niall Corcocan. Proceedings of the 5th European Conference on Social Media ECSM 2018. 5. vyd. Limerick, Ireland: ACPI. s. 125-133. ISBN 978-1-911218-84-5. 2018.
      URL
      Název anglicky: Celebrities’ personal brand authenticity in social media: an application in the context of football top-players. The Robert Lewandowski case
      RIV/00216224:14560/18:00103397 Stať ve sborníku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Kucharska, Wioleta (616 Polsko) -- Brunetti, Federico (380 Itálie) -- Confente, Ilenia (380 Itálie) -- Mladenovic, Dusan (688 Srbsko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: human brand; personal branding; brand authenticity; sentiment analysis; Sentione; social media; football
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 26. 4. 2019 15:00.
    2. KRAJINA, Anida a Dušan MLADENOVIĆ. Colliding the eye tracking and qualitative methods in assessing online consumer behaviour. In Paola Demartini, Michela Marchiori. 17th European Conference on Research Methodology for Business and Management Studies ECRM 2018. UK: Academic Conferences and Publishing International Limited. s. 457-464, 490 s. ISBN 978-1-911218-92-0. 2018.
      Google Books- Proceedings on Google Scholar
      RIV/00216224:14560/18:00103477 Stať ve sborníku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina, garant, domácí) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: eye tracking; retrospective interviews; consumer behaviour; digital environment; attention; website experience
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 4. 2019 12:45.
    3. MANSIMOV, Elvin a Dušan MLADENOVIĆ. Investigating Benefits of Combining Content Marketing and Viral Marketing - Practical Case Study (Book Summary Vides). In Jonathan Batten. 26th EBES conference - Prague proceedings. Prague: Euroasia Business and Economics Society. s. 1337-1345. ISBN 978-605-64002-7-8. 2018.
      URL
      Název anglicky: Investigating Benefits of Combining Content Marketing and Viral Marketing - Practical Case Study (Book Summary Vides)
      RIV/00216224:14560/18:00104293 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Mansimov, Elvin (31 Ázerbájdžán, domácí) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: content marketing; viral marketing; social media; watch time; book summary videos; social media
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 3. 4. 2019 13:21.
    4. MLADENOVIC, Dusan, Anida KRAJINA a Wioleta KUCHARSKA. Social Media and Knowledge Sharing – What Do We Know So Far? In Vincent Cunnane and Niall Corcocan. PROCEEDINGS OF THE 5TH EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL MEDIA (ECSM 2018). 5. vyd. Limerick, Ireland: ACPI. s. 163-170. ISBN 978-1-911218-84-5. 2018.
      URL
      Název česky: Social Media and Knowledge Sharing – What Do We Know So Far?
      Název anglicky: Social Media and Knowledge Sharing – What Do We Know So Far?
      RIV/00216224:14560/18:00103396 Stať ve sborníku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Mladenovic, Dusan (688 Srbsko, domácí) -- Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina, domácí) -- Kucharska, Wioleta (616 Polsko)
      Klíčová slova anglicky: social media; knowledge sharing; online sharing; literature review
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Nikol Zachovalová Barochová, učo 179010. Změněno: 23. 4. 2019 14:02.

    2017

    1. MLADENOVIC, Dusan a Roberto BRUNI. Defining the "Figure of Merit" for Places in the Age of Digital Nomadism. In Gulnafist A. Okushova PhD. Connect Universum 2016. 3. vyd. Tomsk: Publishing House of Tomsk State University. s. 59 - 66. ISBN 978-5-94621-610-4. 2017.
      Název česky: Defining the "Figure of Merit" for Places in the Age of Digital Nomadism
      Název anglicky: Defining the "Figure of Merit" for Places in the Age of Digital Nomadism
      RIV/00216224:14560/17:00108729 Stať ve sborníku. angličtina. Rusko.
      Mladenovic, Dusan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Bruni, Roberto (380 Itálie)
      Klíčová slova anglicky: digital nomadism; place marketing; destination; place; value
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D., učo 401140. Změněno: 14. 3. 2020 23:00.
    2. BRUNI, Roberto, Michela MATARAZZO a Dušan MLADENOVIĆ. Figure of Merit for Places: Perspectives on Place Branding. The Journal of Italian Marketing Association. Padova, Italy, Neuveden, č. 3, s. 61-76. ISSN 1826-7386. 2017.
      URL
      Název anglicky: Figure of Merit for Places: Perspectives on Place Branding
      RIV/00216224:14560/17:00108781 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Itálie.
      Bruni, Roberto (380 Itálie) -- Matarazzo, Michela (380 Itálie) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: digital nomadism; figure of merit; place; branding
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 23. 11. 2023 08:49.
    3. MLADENOVIĆ, Dušan a Anida KRAJINA. What Motives Make People Write Online Review – Case Study of Serbia. 1. vyd. Enschede: International Scientific Conference on Social Media Marketing. s. 10-19, 9 s. ISBN 978-1-64007-454-5. 2017.
      URL
      Název česky: What Motives Make People Write Online Review – Case Study of Serbia
      Název anglicky: What Motives Make People Write Online Review – Case Study of Serbia
      Právní vědy. angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: social media, online review, motives, tripadvisor, influence
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D., učo 401140. Změněno: 28. 9. 2017 11:32.

    2016

    1. KRAJINA, Anida, Dušan MLADENOVIĆ, Mark RATILLA a Julia KUNZE. Collecting online behavioural empirical data in order to utilize social media presence. In JC Spender, Giovanni Schiuma, Joerg Rainer Noennig. Towards a New Architecture of Knowledge: Big Data, Culture and Creativity. Dresden, Germany: Institute of Knowledge Asset Management (IKAM). s. 1681 - 1699. ISBN 978-88-96687-09-3. 2016.
      URL
      Název anglicky: Collecting online behavioural empirical data in order to utilize social media presence
      RIV/00216224:14560/16:00108663 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Německo.
      Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Ratilla, Mark (608 Filipíny) -- Kunze, Julia (276 Německo)
      Klíčová slova anglicky: social media; consumers; online data; consumer knowledge; information
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D., učo 401140. Změněno: 14. 3. 2020 23:10.
    2. MLADENOVIC, Dusan. Concept of "Figure of Merit" for Place Marketing in Digital Nomadism Ages. In Dana Petranová, PhD.; Ľudmila Čábyová, PhD.; Zuzana Bezáková, PhD. Marketing Identity 2016. 2016. vyd. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius. s. 393 - 403. ISBN 978-80-8105-841-7. 2016.
      URL
      Název česky: Concept of "Figure of Merit" for Place Marketing in Digital Nomadism Ages
      Název anglicky: Concept of "Figure of Merit" for Place Marketing in Digital Nomadism Ages
      RIV/00216224:14560/16:00108730 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Mladenovic, Dusan (688 Srbsko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Destination; Digital nomadism; Figure of merit; Place branding; Place marketing; Value.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 27. 4. 2020 14:23.
    3. MLADENOVIĆ, Dušan, Anida KRAJINA, Hana DEMELOVÁ a Roberto BRUNI. Potential Role of Social Media in Value Co-Creation. In Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.; Ing. Ondřej Částek, Ph.D.; Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D. Proceedings of International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2016. 1st edition. Brno: Faculty of Economics and Administration, Masaryk University. s. 14 - 23. ISBN 978-80-210-8348-6. 2016.
      URL
      Název anglicky: Potential Role of Social Media in Value Co-Creation
      RIV/00216224:14560/16:00108681 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina, domácí) -- Demelová, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Bruni, Roberto (380 Itálie)
      Klíčová slova anglicky: social media; value co-creation; influence; interactive relations; S-D logic
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Pavel Sedláček, učo 23217. Změněno: 28. 4. 2020 01:03.
    4. MLADENOVIĆ, Dušan a Sanja DOLONEC. Theoretical Overview of Social Media-Value (co)Creation Bond. In Miroslaw Przygoda, Mihaela Mikic, Petar Kurecic. Proceedings of 17th International Scientific Conference on Economic and Social Development – Managerial Issues in Modern Business. 17th Edition. Warsaw, Poland: Domagoj Cingula. s. 187 - 195. ISSN 1849-7535. 2016.
      Economic and Social Development (Book of Proceedings), 17th International Scientific Conference on Economic and Social Development – “Managerial Issues in Modern Business”
      Název česky: Theoretical Overview of Social Media-Value (co)Creation Bond
      Název anglicky: Theoretical Overview of Social Media-Value (co)Creation Bond
      RIV/00216224:14560/16:00108679 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Chorvatsko.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí) -- Dolonec, Sanja (191 Chorvatsko)
      Klíčová slova anglicky: social media; S-D logic; relation; interaction; value co-creation
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D., učo 401140. Změněno: 14. 3. 2020 23:19.

    2015

    1. KRAJINA, Anida a Dušan MLADENOVIĆ. Social Media's Influence and Role on Public's Awareness Regarding Marketing Campaign. In Dr Anabela Mesquita and Dr Paula Peres. The 2nd European Conference on Social Media ECSM 2015. United Kingdom: Academic Conferences and Publishing International Limited Reading. s. 638-642. ISBN 978-1-910810-32-3. 2015.
      Název anglicky: Social Media's Influence and Role on Public's Awareness Regarding Marketing Campaign
      RIV/00216224:14560/15:00084113 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina, domácí) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: social media marketing campaign web awareness
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Ing. Anida Krajina, Ph.D., učo 417710. Změněno: 2. 8. 2016 21:00.
    2. KRAJINA, Anida a Dušan MLADENOVIĆ. Using Tremendous Impact of Social Media to Utilize Marketing Potential. In Ludmila Cabyova and Dana Petranova. MARKETING IDENTITY 2015: Digital Life. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia. s. 129-137. ISBN 978-80-8105-779-3. 2015.
      Název anglicky: Using Tremendous Impact of Social Media to Utilize Marketing Potential
      RIV/00216224:14560/15:00087150 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Slovensko.
      Krajina, Anida (70 Bosna a Hercegovina, garant, domácí) -- Mladenović, Dušan (688 Srbsko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Awareness. Online marketing. Social media. Target market. Viral channels
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Ing. Anida Krajina, Ph.D., učo 417710. Změněno: 6. 9. 2016 10:14.

    2012

    1. MLADENOVIĆ, Dušan. Chief Risk Officer & Enterprise Risk Management – How to Expect Unexpected. In Miodrag Ivković; Mirjana Pejić Bach; Vanja Šimičević. Proceedings of the 1st International Internet & Business Conference. Zagreb: BIT Society; Faculty of Economics & Business - University of Zagreb. s. 79 - 84. ISSN 1848-5278. 2012.
      Název anglicky: Chief Risk Officer & Enterprise Risk Management – How to Expect Unexpected
      RIV/00216224:14560/12:00107066 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Chorvatsko.
      Mladenović, Dušan (688 Srbsko, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: risk management; risk management process; chief risk officer; CRO; ER;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D., učo 401140. Změněno: 14. 3. 2020 23:20.
Zobrazeno: 16. 4. 2024 14:23