TULINSKÁ, Hana. Studenti Katedry technické a informační výchovy jako hybatelé rozvoje otevřených vzdělávacích zdrojů na pedagogické fakultě. EdTech KISK. 2022. ISSN 2570-9364.
NAJVAROVÁ, Veronika, Hana TULINSKÁ a Ondřej STEJSKAL. Podpora online výuky na PdF MU. In Distanční vzdělávání jako nástroj rozvoje vysokých škol. 2021.
TULINSKÁ, Hana. Cross-Age Peer Tutors as Important Actors of University Online Courses –Information Literacy Course Case Study. In DisCo conference. 2019.
TULINSKÁ, Hana. CROSS-AGE PEER TUTORS AS IMPORTANT ACTORS OF UNIVERSITY ONLINE COURSES –INFORMATION LITERACY COURSE CASE STUDY. Online. In Beseda, Jan; Rohlíková, Lucie; Dufek, Václav. E-learning: Unlocking the Gate to Education around the Globe. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2019, s. 247-258. ISBN 978-80-86302-85-0.
ČERNÝ, Michal a Hana TULINSKÁ. EdTech KISK: Studijní profilace Technologie ve vzdělávání. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019. ISBN 978-80-210-9480-2.
ČERNÝ, Michal a Hana TULINSKÁ. EdTech KISK: Studijní profilace Technologie ve vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019. ISBN 978-80-210-9479-6.
KOCUREK, Josef, Veronika MORAVČÍKOVÁ, Olga SENČAKOVÁ, Lukáš STROUHAL a Hana TULINSKÁ. Cesta službou – registrace nových čtenářů Moravské zemské knihovny. ProInflow. Brno: Masarykova univerzita, 2017, roč. 9, č. 1, s. 32-55. ISSN 1804-2406.
ČERNÝ, Michal, David KUDRNA, Monika MARTONOVÁ, Veronika MORAVČÍKOVÁ, Tereza POJEZNÁ, Hana TULINSKÁ, Šárka VANČUROVÁ a Tomáš ZIMA. Kolekce dostupných LMS prostředí. 1. vyd. Brno: Flow, 2017, 18 s. ISBN 978-80-88123-16-3.
DOČEKAL, Vít a Hana TULINSKÁ. The Impact of Technology on Education Theory. In Iaman, A., Eskicumali, A. Procedia Social and Behavioral Sciences. AMSTERDAM, NETHERLANDS: ELSEVIER SCIENCE BV, 2015, s. 3765-3771. ISSN 1877-0428. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1111.