-
PIVARNÍKOVÁ, Vanda Ivana. Utilisation of Concept Maps in Geography Education Research: A Systematic Review. European Journal of Geography. EUROGEO - The European Association of Geographers, 2025, roč. 16, č. 2, s. 169-183. ISSN 1792-1341. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.48088/ejg.v.piv.16.2.169.183.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2497177/cs
-
PIVARNÍKOVÁ, Vanda Ivana. Pojmové mapy ako nástroj formatívneho hodnotenia v geografickom vzdelávaní: návrh metodológie výskumu. In Školská geografia – súčasnosť a perspektívy, Banská Bystrica. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2470757/cs
-
PIVARNÍKOVÁ, Vanda Ivana. The use of concept maps in geography education: a systematic review. In EUROGEO conference Porto 2024. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2429797/cs
-
PIVARNÍKOVÁ, Vanda Ivana. Využití pojmových map v geografickém vzdělávání: systematická přehledová studie. In Výroční konference České geografické společnost, Ústí nad Labem, 2024. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2429817/cs
-
PIVARNÍKOVÁ, Vanda Ivana a Jakub TROJAN. Adaptation of QGIS Tools in High School Geography Education. Online. In Minghini M., Ciolli M., Neziri G. Arch. Photogramm. Remote Sens. Spatial Inf. Sci., XLVIII-4/W7-2023. Hannover: International Society for Photogrammetry and Remote Sensing, 2023, s. 161-168. ISSN 1682-1750. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5194/isprs-archives-XLVIII-4-W7-2023-161-2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2315437/cs
2025
2024
2023
Zobrazeno: 13. 7. 2025 04:27