Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. NEHYBA, Jan, Jiřina KARASOVÁ, Lucie ŠKARKOVÁ, Martin FICO, Markéta KOŠATKOVÁ, David KOŠATKA a Michal ŠTEFÁNIK. Analýza kazuistik o náročném chování žáků. In XXXII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2024.
    2. KARASOVA, Jirina a Martin FICO. English Language Teachers and Culturally Responsive Approach to Managing Classroom Behavior. In Third International Conference of Scuola Democratica. 2024.
    3. KARASOVA, Jirina. Manage Behavior Less, Teach More: Communication Strategies for Classroom Success. In TESOL 2024 International Convention & English Language Expo. 2024.
    4. KARASOVÁ, Jiřina. Zvládání náročného chování žáků ve třídách. Komenský. Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, 2024, roč. 148, č. 1, s. 33-36. ISSN 0323-0449.

    2023

    1. KARASOVA, Jirina. Integrating social and emotional learning practices into daily EL lessons. In TESOL 2023 International Convention & English Language Expo. 2023.
    2. JURČÍK, Miroslav, Jiřina KARASOVÁ a Jan NEHYBA. Reflexe praxe na PdF MU: Co na webu nenajdete. In KONFERENCE PROMĚNY VZDĚLÁVÁNÍ. 2023.
    3. KARASOVÁ, Jiřina a Jan NEHYBA. Student-centered teacher responses to student behavior in the classroom: A systematic review. Frontiers in Education. Lausanne: Frontiers Media, 2023, roč. 8, article ID 1156530, s. 1-14. ISSN 2504-284X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3389/feduc.2023.1156530.
    4. KARASOVÁ, Jiřina a Gabriela KLEČKOVÁ. Supporting Learners Through Effective Communication: Student Teachers’ Communication Strategies to Address Learner Behaviour. Australian Journal of Teacher Education. 2023, roč. 48, č. 3, s. 18-36. ISSN 1835-517X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14221/1835-517X.5910.
    5. KARASOVA, Jirina. Understanding Student-Centered Behavior Management Communication Through a Systematic Review. In ATEE Annual Conference 2023 TEACHER EDUCATION ON THE MOVE. 2023.
    6. KARASOVÁ, Jiřina a Martin FICO. Výzkum v praxi učitele: zbytečnost, anebo cesta k hlubšímu porozumění. Komenský: Odborný časopis pro učitele základní školy. 2023, roč. 147, č. 3, s. 40-43.

    2022

    1. KARASOVÁ, Jiřina. Effective behavior management communication strategies in ELT classrooms. In TESOL 2022 International Convention & English Language Expo. 2022.
    2. KARASOVÁ, Jiřina. Integrating Social and Emotional Practices into Adult EL Lessons. In TESOL HEIS Webinar. 2022.
    3. KARASOVÁ, Jiřina. Jak se cítí a co potřebují? Aplikace na zjišťování pocitů a potřeb studentů. In Festival nápadů: studenti studentům. 2022.
    4. KARASOVÁ, Jiřina. Komunikační dovednosti začínajících učitelů pro zvládání chování žáků. In XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.
    5. KARASOVÁ, Jiřina. Komunikační dovednosti začínajících učitelů pro zvládání chování žáků. In XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.

    2021

    1. KARASOVA, Jiřina. Communicating with Awareness: Towards Learner Autonomy. In International Language Coaching Association Expert 2021 Series. 2021.
    2. KARASOVÁ, Jiřina. Novice teachers' needs in communication skills to manage learner behavior. In ECER, Emerging Researchers' Conference. 2021.
    3. KARASOVÁ, Jiřina a Jan NEHYBA. První kroky sociálního a emočního rozvoje v přípravě budoucích učitelů. In Konference Inovace v přípravě budoucích učitelů 2021. 2021.

    2020

    1. KARASOVA, Jirina. Potřeby začínajících učitelů v oblasti efektivní komunikace pro řízení třídy. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2020.
    2. KARASOVA, Jirina. Teachers’ effective communication skills: Supporting learner autonomy. In IATEFL Learner Autonomy Special Interest Group online symposium: Supporting teacher and learner agency. 2020.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 4. 10. 2024 20:33