HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Everyday situations in the classroom. Komenský. Masarykova univerzita, roč. 143, č. 03, s. 65. ISSN 0323-0449. 2019.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Opportunity, possibility anebo chance. Komenský. Masarykova univerzita, roč. 144, č. 01, s. 61. ISSN 0323-0449. 2019.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. So-called English aneb Mezijazyková interference. Komenský. Masarykova univerzita, roč. 143, č. 04, s. 65. ISSN 0323-0449. 2019.
HROZKOVÁ, Ivana. The importance of effective strategy instruction. In Katedra lingvodidaktiky a interkultúrnych študií, Pedagogická fakulta, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. 2019.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Concentrating or concentrated? použití adjektiv -ed, -ing. Komenský. Masarykova univerzita, roč. 143, č. 01, s. 65. ISSN 0323-0449. 2018.
HROZKOVÁ, Ivana. Do Teachers Facilitate the Strategies their Pupils Need? Practice and Theory in Systems of Education. DE GRUYTER OPEN, roč. 12/1, s. 1-11. ISSN 1788-2591. doi:10.1515/ptse-2017-0001. 2018.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Drobná sonda do angličtiny angličtináře: jak diplomaticky reagovat v hodinách. Komenský. Masarykova univerzita, roč. 142, č. 03, s. 62. ISSN 0323-0449. 2018.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. False friends: Actually, action. Komenský. Masarykova univerzita, roč. 143, č. 02, s. 61. ISSN 0323-0449. 2018.
HROZKOVÁ, Ivana a Renata JANČAŘÍKOVÁ. Back to school: jak používat slovesa to learn, to study. Komenský. Masarykova univerzita, roč. 142, č. 01, s. 61. ISSN 0323-0449. 2017.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Drobná sonda do angličtiny angličtináře: být hotov, být připraven. Komenský. Masarykova univerzita, roč. 141, č. 04, s. 62. ISSN 0323-0449. 2017.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Když mám náladu aneb jak používat slovo mood v angličtině. Komenský. Masarykova universita, roč. 141, č. 03, s. 66. ISSN 0323-0449. 2017.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Relax versus have a rest. Komenský : časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, roč.140, č. 03, s. 65. ISSN 0323-0449. 2016.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Sloveso wish aneb Jak si přát v angličtině. Komenský. Masarykova univerzita, roč. 140, č. 04, s. 62. ISSN 0323-0449. 2016.
HROZKOVÁ, Ivana. The importance of effective strategy instruction. In IRI Conference on Education and Society. ISBN 978-80-89691-37-1. doi:10.18427/iri-2016-007. 2016.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Control versus check. Komenský : časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, roč.140, č. 02, s. 69. ISSN 0323-0449. 2015.
HROZKOVÁ, Ivana. Do Young Learners Exploit the Same Learning Strategies as Adults? Practice and Theory in Systems of Education. DE GRUYTER OPEN, roč. 10, č. 1, s. 74-80. ISSN 1788-2591. doi:10.1515/ptse-2015-0007. 2015.
HROZKOVÁ, Ivana. Member of Advisory Board, Practice and Theory in Systems of Education, DE GRUYTER OPEN. Practice and Theory in Systems of Education. ISSN 1788-2591. 2015.
HROZKOVÁ, Ivana. Member of International Advisory Board for Educational Sciences, International Research Institute, Komárno. International Advisory Board for Educational Sciences, International Research Institute, Komárno, 2014.
HROZKOVÁ, Ivana a Ailsa Marion RANDALL. Mrs Brown or Mrs Teacher aneb Jak správně oslovovat učitele v hodinách angličtiny? Komenský. Masarykova univerzita, roč. 139, č. 02, s. 62-63, 1 s. ISSN 0323-0449. 2014.
HROZKOVÁ, Ivana. Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny. In FILOVÁ, Hana, Jiří HAVEL a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ. Brno: Masarykova univerzita. s. 155-163. ISBN 978-80-210-6889-6. 2014.
HROZKOVÁ, Ivana. Strategie učení: jejich role ve výuce angličtiny na primárním stupni vzdělávání a příležitosti pro jejich facilitaci ve výuce angličtiny. In Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ. 2014.
HROZKOVÁ, Ivana. Strategie učení se angličtině jako cizímu jazyku: Proč jsou někteří žáci úspěšní a někteří méně? Komenský. Brno: Masarykova univerzita, roč. 138, č. 01, s. 28-31. ISSN 0323-0449. 2013.
HROZKOVÁ, Ivana. Young learners and the learning strategies they apply. In A Search for Identity in Linguistic, Literary, Cultural, and Historical Perspectives. 2013.
HROZKOVÁ, Ivana. Young learners and the learning strategies they apply. In A Search for Identity in Linguistic, Literary, Cultural, and Historical Perspectives. 2013.
HROZKOVÁ, Ivana. Pre-liminary results of qualitative part of research of learning strategies in English as a foreign language employed by primary pupils. In Society and Education. 4th International Conference for Theory and Practice in Education. ISBN 978-963-88422-9-9. 2011.
HROZKOVÁ, Ivana. Pre-liminary results of qualitative part of research of learning strategies in English as a foreign language employed by primary pupils (poster). In Society and Education. 4th International Conference for Theory and Practice in Education. 2011.
HROZKOVÁ, Ivana. Strategie učení se angličtině u žáků mladšího školního věku. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S.: Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků. Brno: Masarykova univerzita. s. 35-59, 24 s. Spisy Pedag. fakulty Masarykovy univerzity 155. ISBN 978-80-210-5718-0. 2011.
HROZKOVÁ, Ivana. Výzkumy strategií učení žáků mladšího školního věku. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S.: Výzkum výuky cizích jazyků. Brno: Masarykova univerzita. s. 7-21. ISBN 978-80-210-5719-7. 2011.
VLČKOVÁ, Kateřina, Jana PŘIKRYLOVÁ, Ivana HROZKOVÁ a Renata VEČERKOVÁ. Jak se učím cizí jazyk. Dotazník strategií učení se cizímu jazyku pro žáky 5. – 9. tříd základní školy. 1. vyd. Praha: NÚOV. 6 s. Cesta ke kvalitě: Potrál evaluačních nástrojů. 2010.
HROZKOVÁ, Ivana. Learning Strategies in English as a Foreign Language employed by Primary School Pupils (Main Conference). In ECER, Helsinki 2010. 2010.
HROZKOVÁ, Ivana. Through All Senses (Batoh nápadů do výuky, Brno). In Batoh nápadů do výuky. Konference pro učitele 1. stupně akreditovaná MŠMT ČR č. j. 28 131/2009-25-571. 2010.
HROZKOVÁ, Ivana. Výsledky pilotáže dotazníkového šetření strategií učení v angličtině jako cizímu jazyku u žáků 1. stupně základní školy. (Didaktika cizích jazyků v empirickém výzkumu - konference). In Didaktika cizích jazyků v empirickém výzkumu. 2010.
HROZKOVÁ, Ivana. Výsledky pilotáže dotazníkového šetření strategií učení v angličtině jako cizímu jazyku u žáků1. stupně základní školy. In Janíková, V., Hanušová, S. (eds). Cizí jazyky ve výzkumu. Brno: Masarykova univezita. 17 s. ISBN 978-80-210-5377-9. 2010.
VOJTKOVÁ, Naděžda a Ivana HROZKOVÁ. Primary teacher education programme:Too challenging to be successful? In Research in English Language Teacher Education. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 160-170, 10 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. ISBN 978-80-210-4967-3. 2009.
HROZKOVÁ, Ivana. Recenze <T> :Research Projects in the Department of English Language and Literature </TT>. Brno: MU. 2 s. ISBN 978-80-210-5060-0. 2009.
HROZKOVÁ, Ivana. Strategie učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků prvního stupně základní školy. In Bulletin Centra pedagogického výzkumu. Brno: PdF MU. s. 65 - 68. ISBN 978-80-210-5060-0. 2009.
HROZKOVÁ, Ivana. Strategie učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků 1. stupně základní školy. In Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu. XVII. ročník celostátní konference České asociace pedagogického výzkumu. Sborník abstraktů XVII. ročníku celostátní konference ČAPV. 2009.
HROZKOVÁ, Ivana. Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. In Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008. Brno. ISBN 978-80-210-4753-2. 2008.