Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2017

    1. HUBLOVÁ, Gabriela. E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce (E-learning as a Tool for Developing EFL Academic Writing). Online. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. 233 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6. ISBN 978-80-210-8818-4
    2. HUBLOVÁ, Gabriela. E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce (E-learning as a Tool for Developing EFL Academic Writing). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. 232 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6. ISBN 978-80-210-8819-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8819-2017
    3. HUBLOVÁ, Gabriela. E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce (E-learning as a Tool for Developing EFL Academic Writing). Online. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita. 233 pp. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6. ISBN 978-80-210-8818-4
    4. HUBLOVÁ, Gabriela. Reiteration relations in EFL student academic writing and the effects of online learning. Online. Discourse and Interaction. Masarykova univerzita, vol. 10, No 1, p. 71-88. ISSN 1802-9930. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/DI2017-1-71

    2016

    1. HUBLOVÁ, Gabriela. Reiteration relations in EFL student academic writing and the effects of online learning. Online. In Seventh Brno Conference on Linguistics Studies in English 2016

    2015

    1. HUBLOVÁ, Gabriela. Developing Cohesion in English as a Foreign Language Academic Writing through an Online Course. Online. In Language, Literature and Culture in Education 2015
    2. HUBLOVÁ, Gabriela. Developing Discourse Competence in EFL Academic Writing through an Online Course. Online. In Emerging Researchers' Conference: ECER 2015 Budapest - European Conference on Educational Research
    3. HUBLOVÁ, Gabriela. Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: vybrané analytické postupy a výsledky (Measuring the Development of Discourse Competence in EFL Academic Writing: Selected Analytical Procedures and Findings). Online. In Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům. Konference studentů doktorských studijních programů Didaktika cizího jazyka a Pedagogika

    2014

    1. JANÍKOVÁ, Věra, Jana JAŠKOVÁ, Jana CHOCHOLATÁ, Marie STODOLOVÁ, Pavel ZLATNÍČEK, Martina ČEŘOVSKÁ, Miroslav JANÍK, Eliška DUNOWSKI, Ivana HOVOŘÁKOVÁ, Jitka SEDLÁČKOVÁ, Gabriela HUBLOVÁ, Pavla JAHODOVÁ, Adéla STRAKOVÁ, Veronika TOMÁNKOVÁ, Michaela ŠAMALOVÁ and Slavomíra KLIMSZOVÁ. Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům III (Current Topics in Research into Foreign Language Learning and Teaching III). Online. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita. 379 pp. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity 171. ISBN 978-80-210-7568-9
    2. HUBLOVÁ, Gabriela. Key Concepts in Scientific Writing. Common Mistakes, Errors and Shortcomings in Scientific Writing. Online. In Centrum pro výzkum toxických látek v prostředí, Masarykova univerzita.
    3. HUBLOVÁ, Gabriela. Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: metodologie a vybrané výsledky předvýzkumu (Measuring the development of discourse competence in English as a foreign language academic writing: methodology and pilot reserach results). Online. In Poláchová Vašťatková, Jana a Pavla Vyhnálková (Eds). Pedagogický výzkum – spojnice mezi teorií a praxí. Sborník anotací z XXII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 8.-10. září 2014 v Olomouci (s. 89 - 90). Olomouc: Gevak Olomouc, ČAPV, Pedagogická fakulta Palackého university. ISBN 978-80-86768-91-5
    4. HUBLOVÁ, Gabriela. Měření rozvoje diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce: pilotáž nástrojů sběru dat. Online. In Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků
    5. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Klára KOSTKOVÁ, Miroslav JANÍK and Gabriela HUBLOVÁ. Profesní vidění u učitelů: pokus o zmapování výzkumného pole (Teachers' professional vision: an attempt to review the research area). Online. Pedagogika. vol. 64, No 2, p. 151-176. ISSN 0031-3815

    2013

    1. HUBLOVÁ, Gabriela. Výzkum využívání e-learningu v oblasti rozvíjení řečové dovednosti psaní v anglickém jazyce v terciálním vzdělání (Research in the use of e-learning in developing EFL/ESL writing in tertiary education). Online. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. p. 173-188. Spisy Pedagogické fakulty MU 165. ISBN 978-80-210-6682-3

    2011

    1. DURNOVÁ, Gabriela. Jak na výuku cizího jazyka pro specifické účely u méně tradičních oborů aneb Co když nevyučuji obchodní či právní angličtinu? (Coping with the Challenge of Teaching English for “Less Common” Specific Purposes Or What If I Do Not Teach Business or Legal English?). Online. In Marta Rybičková. Sdílení zkušeností - II. konference projektu COMPACT. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita. p. 56-66, 10 pp. ISBN 978-80-210-5413-4
Display details
Displayed: 24/4/2024 04:07