Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2021

    1. PITNEROVÁ, Pavla and Petra TUŽILOVÁ. Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství (Supporting measures from the perspective of teachers). Online. In Renata Kovářová, Iva Klugová. Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2021, p. 86-95. ISBN 978-80-7599-270-3.

    2019

    1. PITNEROVÁ, Pavla and Petra TUŽILOVÁ. Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství (Supporting measures from the perspective of teachers). In Konference Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami. 2019.

    2017

    1. TUŽILOVÁ, Petra. Četba a čtenářství pohledem učitelů a rodičů žáků 4. ročníků ZŠ (Reading and readership through eyes of teachers and parents of 4th grade pupils of elementary schools). Edukácia. Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2017, vol. 2, No 2, p. 238-244. ISSN 1339-8725.
    2. TUŽILOVÁ, Petra. Mediální obraz dětského čtenářství a čtenářské gramotnosti v ČR (A media image of children readership and reading literacy in Czech Republic). In IX. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 2017.
    3. TUŽILOVÁ, Petra. Náhled na mediální obraz dětského čtenářství a čtenářské gramotnosti v ČR (A preview of the media image of children readership and reading literacy in Czech Republic). Online. In Ester Nováková, Iva Janoušová. IX. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2017, p. 27-35. ISBN 978-80-210-8749-1.
    4. TUŽILOVÁ, Petra. Přístup prvostupňových učitelů k podpoře čtenářství jejich žáků (Elementary school teachers' approach to supporting the readership of their pupils). In XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
    5. PITNEROVÁ, Pavla and Petra TUŽILOVÁ. Teacher training for inclusive school environment in the Czech Republic. In 2017 EAPRIL Conference. 2017.

    2016

    1. TUŽILOVÁ, Petra. Četba a čtenářství pohledem učitelů a rodičů žáků 4. ročníků ZŠ (Reading and readership through eyes of teachers and parents of 4th-grade pupils of elementary schools). In Výchova a vzdělávanie 2016: Pedagóg a jeho perspektívy v kontexte súčasnej pedagogickej praxe. 2016. ISBN 978-80-8152-434-9.
    2. TUŽILOVÁ, Petra. Četba a čtenářství žáků 4. ročníků ZŠ - jak to vidí učitelé, jak to vidí rodiče (Readership and reading literacy of 4th-grade elementary school pupils - teachers' view, parents' view). In Výchova a vzdělávanie 2016: Pedagóg a jeho perspektívy v kontexte súčasnej pedagogickej praxe. 2016.
    3. TUŽILOVÁ, Petra. Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ (Reading and reading literacy viewed by elementary school teachers). In Mgr. Ester Nováková, Ph.D., Mgr. Iva Janoušová. VIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016, p. 25-37. ISBN 978-80-210-6151-4.
    4. TUŽILOVÁ, Petra. Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ (Reading and Reading Literacy through the Eyes of Teachers of Elementary Schools). In XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
    5. TUŽILOVÁ, Petra. Jak prvostupňoví učitelé vnímají čtení a čtenářskou gramotnost (How elementary teachers perceive reading and reading literacy). In XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.
    6. TUŽILOVÁ, Petra. Vnímání čtenářství a čtenářské gramotnosti učiteli 1. stupně ZŠ. In VIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 2016.

    2014

    1. TUŽILOVÁ, Petra. Autoregulace v učení a chování s přihlédnutím k mentálnímu postižení (Self-regulation in learning and performance of children with intellectual disability). In Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ. 2014.

    2013

    1. TUŽILOVÁ, Petra. Obecná didaktika (General Didactics). Národní institut pro další vzdělávání, 2013, 12 pp.
    2. TUŽILOVÁ, Petra. Specifické poruchy učení a chování, mimořádné nadání (Specific learning and behavior disorders, exceptionally gifted). Národní institut pro další vzdělávání, 2013, 14 pp.

    2012

    1. TUŽILOVÁ, Petra. Viktorová, I. (2009) Od sedmi do jedenácti: jak děti mladšího školního věku píší literaturu. Praha: Karolinum. (recenze) (Viktorová, I. (2009) From seven to eleven: How young learners write literature. Praha: Karolinum. (book review)). Brno: Česká pedagogická společnost, 2012, 5 pp. Pedagogická orientace, roč. 22, č. 4, s. 618-622. ISSN 1211-4669.
Display details
Displayed: 18/9/2024 22:53