Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2021

    1. PITNEROVÁ, Pavla a Petra TUŽILOVÁ. Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství. Online. In Renata Kovářová, Iva Klugová. Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2021, s. 86-95. ISBN 978-80-7599-270-3.
      URL
      Název česky: Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství
      Název anglicky: Supporting measures from the perspective of teachers
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: questionnaire survey; inclusion; quantitative research; support measures; special education; teacher; education of pupils with special educational needs
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 3. 2022 13:42.

    2019

    1. PITNEROVÁ, Pavla a Petra TUŽILOVÁ. Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství. In Konference Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami. 2019.
      Název česky: Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství
      Název anglicky: Supporting measures from the perspective of teachers
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: questionnaire survey; inclusion; quantitative research; support measures; special education; teacher; education of pupils with special educational needs
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 23. 1. 2020 16:45.

    2017

    1. TUŽILOVÁ, Petra. Četba a čtenářství pohledem učitelů a rodičů žáků 4. ročníků ZŠ. Edukácia. Košice: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2017, roč. 2, č. 2, s. 238-244. ISSN 1339-8725.
      URL
      Název anglicky: Reading and readership through eyes of teachers and parents of 4th grade pupils of elementary schools
      RIV/00216224:14410/17:00100218 Článek v odborném periodiku. čeština. Slovensko.
      Tužilová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reading; readership; reading literacy; teacher; student; parent
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 3. 2018 16:10.
    2. TUŽILOVÁ, Petra. Mediální obraz dětského čtenářství a čtenářské gramotnosti v ČR. In IX. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 2017.
      Název anglicky: A media image of children readership and reading literacy in Czech Republic
      RIV/00216224:14410/17:00100214 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Tužilová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reading; readership; reading literacy; children; pupils; parents; teacher; school; media
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 3. 2018 16:12.
    3. TUŽILOVÁ, Petra. Náhled na mediální obraz dětského čtenářství a čtenářské gramotnosti v ČR. Online. In Ester Nováková, Iva Janoušová. IX. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, s. 27-35. ISBN 978-80-210-8749-1.
      URL
      Název anglicky: A preview of the media image of children readership and reading literacy in Czech Republic
      RIV/00216224:14410/17:00100216 Stať ve sborníku. čeština. Česká republika.
      Tužilová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reading; readership; reading literacy; children; pupils; parents; teacher; school; media
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 3. 2018 16:15.
    4. TUŽILOVÁ, Petra. Přístup prvostupňových učitelů k podpoře čtenářství jejich žáků. In XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
      URL
      Název anglicky: Elementary school teachers' approach to supporting the readership of their pupils
      RIV/00216224:14410/17:00100219 Konferenční abstrakt. čeština. Česká republika.
      Tužilová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reading; readership; reading literacy; teacher; student; parent

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 3. 2018 16:19.
    5. PITNEROVÁ, Pavla a Petra TUŽILOVÁ. Teacher training for inclusive school environment in the Czech Republic. In 2017 EAPRIL Conference. 2017.
      Název česky: Příprava učitelů pro vzdělávání v inkluzivních školách v České republice
      Název anglicky: Teacher training for inclusive school environment in the Czech Republic
      angličtina. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 3. 6. 2019 16:15.

    2016

    1. TUŽILOVÁ, Petra. Četba a čtenářství pohledem učitelů a rodičů žáků 4. ročníků ZŠ. In Výchova a vzdělávanie 2016: Pedagóg a jeho perspektívy v kontexte súčasnej pedagogickej praxe. 2016. ISBN 978-80-8152-434-9.
      Název česky: Četba a čtenářství pohledem učitelů a rodičů žáků 4. ročníků ZŠ
      Název anglicky: Reading and readership through eyes of teachers and parents of 4th-grade pupils of elementary schools
      RIV/00216224:14410/16:00092714 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Tužilová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reading;reading;reading literacy;teacher;student;parent
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 26. 1. 2017 13:45.
    2. TUŽILOVÁ, Petra. Četba a čtenářství žáků 4. ročníků ZŠ - jak to vidí učitelé, jak to vidí rodiče. In Výchova a vzdělávanie 2016: Pedagóg a jeho perspektívy v kontexte súčasnej pedagogickej praxe. 2016.
      Název anglicky: Readership and reading literacy of 4th-grade elementary school pupils - teachers' view, parents' view
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: reading;reading;reading literacy;teacher;student;parent
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 26. 1. 2017 18:16.
    3. TUŽILOVÁ, Petra. Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ. In Mgr. Ester Nováková, Ph.D., Mgr. Iva Janoušová. VIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 25-37. ISBN 978-80-210-6151-4.
      Název česky: Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ
      Název anglicky: Reading and reading literacy viewed by elementary school teachers
      RIV/00216224:14410/16:00092775 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Tužilová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reading;reading literacy;book;teacher;parents;child;communication;support
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 16. 1. 2017 10:35.
    4. TUŽILOVÁ, Petra. Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ. In XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
      Název česky: Čtenářství a čtenářská gramotnost očima učitelů na 1. stupni ZŠ
      Název anglicky: Reading and Reading Literacy through the Eyes of Teachers of Elementary Schools
      RIV/00216224:14410/16:00092713 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Tužilová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: reading;reading literacy;readership;books;teacher;parents;child;communication;support
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 26. 1. 2017 13:43.
    5. TUŽILOVÁ, Petra. Jak prvostupňoví učitelé vnímají čtení a čtenářskou gramotnost. In XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.
      Název anglicky: How elementary teachers perceive reading and reading literacy
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: reading;reading literacy;readership;books;teacher;parents;child;communication;support
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 26. 1. 2017 18:15.
    6. TUŽILOVÁ, Petra. Vnímání čtenářství a čtenářské gramotnosti učiteli 1. stupně ZŠ. In VIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury. 2016.
      Název česky: Vnímání čtenářství a čtenářské gramotnosti učiteli 1. stupně ZŠ
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: reading;reading literacy;book;teacher;parents;child;communication;support
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 16. 1. 2017 10:36.

    2014

    1. TUŽILOVÁ, Petra. Autoregulace v učení a chování s přihlédnutím k mentálnímu postižení. In Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ. 2014.
      Název česky: Autoregulace v učení a chování s přihlédnutím k mentálnímu postižení
      Název anglicky: Self-regulation in learning and performance of children with intellectual disability
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: self-regulation; learning; performance; prosocial behavior; intact population; intellectual disability; family environment; clasroom ambience; teacher; peer
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 10. 3. 2015 16:13.

    2013

    1. TUŽILOVÁ, Petra. Obecná didaktika. Národní institut pro další vzdělávání, 2013, 12 s.
      Název česky: Obecná didaktika
      Název anglicky: General Didactics

      Klíčová slova anglicky: didactics; teacher; pupil; curriculum; objective; environment; organizational conditions, material conditions

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 21. 4. 2015 15:13.
    2. TUŽILOVÁ, Petra. Specifické poruchy učení a chování, mimořádné nadání. Národní institut pro další vzdělávání, 2013, 14 s.
      Název česky: Specifické poruchy učení a chování, mimořádné nadání
      Název anglicky: Specific learning and behavior disorders, exceptionally gifted

      Klíčová slova anglicky: specific learning disorders; specific behavior disorders; exceptionally gifted; teacher; pupil; education

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 21. 4. 2015 15:14.

    2012

    1. TUŽILOVÁ, Petra. Viktorová, I. (2009) Od sedmi do jedenácti: jak děti mladšího školního věku píší literaturu. Praha: Karolinum. (recenze). Brno: Česká pedagogická společnost, 2012, 5 s. Pedagogická orientace, roč. 22, č. 4, s. 618-622. ISSN 1211-4669.
      Název česky: Viktorová, I. (2009) Od sedmi do jedenácti: jak děti mladšího školního věku píší literaturu. Praha: Karolinum. (recenze)
      Název anglicky: Viktorová, I. (2009) From seven to eleven: How young learners write literature. Praha: Karolinum. (book review)
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Petra Tužilová, učo 75394. Změněno: 17. 10. 2014 16:37.
Zobrazeno: 9. 9. 2024 04:09