Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2019

    1. VRBAS, Jaroslav, Marek TRÁVNÍČEK a Petr VLČEK. Sportovní den pro děti - JAMAATLETIKA 2019 jako součást ESSD. 2019.

    2018

    1. TRÁVNÍČEK, Marek. Koordinátor European school sport day (ESSD) pro ČR. 2018.

    2010

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářské strategie žáků prvního stupně základní školy. Pedagogická orientace. Brno: Konvoj, 2010, roč. 20, č. 3, s. 49-66. ISSN 1211-4669.

    2009

    1. HANUŠOVÁ, Světlana a Naděžda VOJTKOVÁ. CLIL in the Czech Republic. In Implementing CLIL in Primary and Pre-Primary Education. 2009.
    2. SCHMEINCK, Daniela a Petr KNECHT. Das Projekt E-PLIPS: The Implementation of a European Dimension by Peer Learrning in Primary School. In Innovation und Kreativität in Lehrerbildung und Unterricht – Impulse aus Europa. 2009.
    3. KAWULOKOVÁ, Denisa. Historie a současné trendy výukových metod. In XXVII. Mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, 2009, 74 s. ISBN 978-80-7231-650-2.
    4. MAREŠ, Jan a Josef LUKAS. Internetové prezentace základních škol jako jeden z indikátorů jejich vnitřního sociálního prostředí. Orbis Scholae. Praha: PedF UK, 2009, roč. 3/2009, č. 1, s. 63-78, 15 s. ISSN 1802-4637.
    5. SCHMEINCK, Daniela a Petr KNECHT. Profilbogen des Projekts E-PLIPS: The Implementation of a European Dimension by Peer Learrning in Primary School. In Profilbögen der Präsentierten multilateralen COMENIUS-Projekte und COMENIUS-Netzwerke. 1. vyd. Bonn: Kultusminister Konferenz. Pädagogischer Austauschdienst., 2009, s. 56.
    6. TRÁVNÍČEK, Marek. Realizace školní tělesné výchovy pohledem učitelů 1. stupně základní školy. In MUŽÍK, Vladislav a Vladimír SÜSS. Tělesná výchova a sport mládeže v 21. století. 2009. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 79-87. ISBN 978-80-210-4858-4.
    7. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Jiří VÍTEK a Marie VÍTKOVÁ. Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule. In BÜRLI, A., U. STRASSER a A.-D. STEIN. Integration und Inklusion aus internationaler Sicht. 1. vyd. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2009, s. 109-116. Internationale Heil- und Sonderpädagogik. ISBN 978-3-7815-1558-1.

    2008

    1. KNECHT, Petr. Implementace evropské dimenze ve vzdělávání prostřednictvím peer learningu na primární škole. In Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU 2008. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2008, s. 8-11.
    2. ČECH, Tomáš a Iva HANÁKOVÁ. Implementace primárně-preventivních činností do výuky a školních vzdělávacích programů na prvním stupni ZŠ. In Škola a zdraví pro 21. století. Přehled anotací ze 4. mezinárodní konference. 2008. ISBN 978-80-7392-044-9.
    3. BLAŽKOVÁ, Růžena a Milena VAŇUROVÁ. Objevováním známého učíme objevovat neznámé. In Učitel a nadaný žák. první. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, s. 7-18. ISBN 978-80-7392-054-8.
    4. BLAŽKOVÁ, Růžena a Milena VAŇUROVÁ. Objevováním známého učíme objevovat neznámé. In Učitel a nadaný žák. 2008. ISBN 978-80-7392-054-8.
    5. BLAŽKOVÁ, Růžena a Milena VAŇUROVÁ. Objevováním známého učíme objevovat neznámé. In Učitel a nadaný žák. 2008. ISBN 978-80-7392-053-1.
    6. TRÁVNÍČEK, Marek. Physical training in the eyes of primary school teachers. In ŘEHULKA, E. Et Al. School And Health 21(3/2008): Contemporary school practise and Health education. 1. vyd. Brno: MSR, s.r.o., Brno, 2008, s. 83-93. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-042-5.
    7. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ a Milena VAŇUROVÁ. Pracovní karty a přehledy k učebnici Matematika pro 4. ročník. první. Praha: Alter, 2008, 10 s.
    8. VAŇUROVÁ, Milena. Problematika matematicky nadaných dětí v přípravě učitelů na prvním stupni ZŠ. In Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2008, s. 280-284. ISBN 978-80-7043-548-9.
    9. VAŇUROVÁ, Milena. Problémy se znázorňováním úloh na 1. stupni ZŠ. In Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími vzdělávacími potřebami - setkání učitelů matematiky. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, s. 39-46, 7 s. ISBN 978-80-210-4675-7.
    10. GAJDOŠOVÁ, Jitka, Leona MUŽÍKOVÁ a Alexandra KOŠŤÁLOVÁ. Pyramidáček - edukační materiál pro učitele 1. stupně ZŠ s tematikou správné výživy. 1. vyd. Brno: Zdravotní ústav se sídlem v Brně, 2008, 55 s.
    11. TRÁVNÍČEK, Marek. Realizace školní tělesné výchovy pohledem učitelů 1. stupně základní školy. The carying out of physical education from a primary school teachar´s point of v. In Přehled anotací 4. Mezinárodní konference ŠKOLA A ZDRAVÍ 21, 36. Mezinárodní konference pro podproru zdraví a mládeže pořádané v rámci výzkumného záměru MSM0021622421 Škola a zdraví pro 21. století. s. 47. 2008. ISBN 978-80-7392-044-9.
    12. STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Socio-health aspects in form teachers activities and its appreciation by pupils. In School and Health 21: Social and Helath Aspects of HealthEducation. 1. vyd. Brno: MSD, 2008, s. 35-44. ISBN 978-80-7392-043-2.
    13. MUŽÍK, Vladislav a Leona MUŽÍKOVÁ. The Czech Public's Opinions on Physical Education and Health Education in Primary Schools. In Abstracts Overview 4th International Conference School and Health 21. 1. vyd. Brno: MU, 2008, s. 30. ISBN 978-80-7392-044-9.
    14. STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁ. Třídní učitel z pohledu svých žáků. In Premeny školy a učitelskej profesie. první. Bratislava: Občianske združenie V4, 2008, s. 43-49. ISBN 978-80-969504-1-6.
    15. MUŽÍK, Vladislav, Daniela JONÁŠOVÁ, Vojtěch NOVÁČEK, Iveta PLECOVÁ, Hana ŠERÁKOVÁ, Barbora ŠVEHLÍKOVÁ, Marek TRÁVNÍČEK a Jaroslav VRBAS. Výzkumné sondy do kurikula tělesné výchovy na základní škole. In Mužík, V.; Dobrý, L.; Süss, V. Tělesná výchova a sport mládeže v biologickém, psychologickém, sociálním a didaktickém kontextu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 80-93. ISBN 978-80-210-4589-7.
    16. VAŇUROVÁ, Milena. Vzdělávání žáků se specifickými potřebami - setkání učitelů matematiky, sekce pro učitele 1. stupně ZŠ. 2008.

    2007

    1. ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Didaktika integrovaného vědního základu. In Proměny učitelského vzdělávání v kontextu reformy základního školství. Brno: MSD s.r.o., 2007, s. 110-111. ISBN 978-80-86633-95-4.
    2. VIDLÁKOVÁ, Jitka. Hlas žáků v kontextu reformy české školy. In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Recenzovaný sborník. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2007, s. 46-55. ISBN 978-80-7394-061-4.
    3. VIDLÁKOVÁ, Jitka. Jak podporovat participaci žáků. Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2007, 5 s. ISSN 1802-4785.
    4. NEUSAR, Aleš. Komunitní kruh. In Marek Kolařík (Ed.). Projekt A nebo… Informační DVD pro metodiky prevence a další pedagogy ZŠ a SŠ. 2007. vyd. Boskovice: Albert, 2007, s. -, -.
    5. LUKAS, Josef. Návrh koncepce diagnostiky vnitřního sociálního prostředí základní školy. In Novinky v pedagogické a školní psychologii. 1. vyd. Hradec Králové: ESF, IPPP R a AŠP SR a R, 2007.
    6. NEUSAR, Aleš. Pár poznámek k těžkým (krizovým) situacím ve škole a co můžeme dělat [. In Marek Kolařík (Ed.). Projekt A nebo… Informační DVD pro metodiky prevence a další pedagogy ZŠ a SŠ. 2007. vyd. Boskovice: Albert, 2007, s. -, -.
    7. NEUSAR, Aleš. Pár slov o zátěži ve škole. In Marek Kolařík (Ed.). Projekt A nebo… Informační DVD pro metodiky prevence a další pedagogy ZŠ a SŠ. 2007. vyd. Boskovice: Albert, 2007, s. -, -.
    8. VIDLÁKOVÁ, Jitka. Podoby žákovské participace. Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2007, 5 s. ISSN 1802-4785.
    9. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ a Milena VAŇUROVÁ. Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy. Brno: Paido . edice pedagogické literatury, 2007, 96 s. Dotisk 1. vydání. ISBN 80-85931-89-3.
    10. VIDLÁKOVÁ, Jitka. Proč naslouchat žákům. Metodický portál RVP: Základní vzdělávání [on-line]. 2007, 5 s. ISSN 1802-4785.
    11. NEUSAR, Aleš. Projekt A nebo… Informační DVD pro metodiky prevence a další pedagogy ZŠ a SŠ. 2007. vyd. Boskovice: Albert, 2007, -. ISBN 80-7326-120-0.
    12. PELOUŠKOVÁ, Hana. Proměny přípravy učitelů německého jazyka na 1. stupni základní školy. In Proměny učitelského vzdělávání v kontextu reformy základního školství. první. Brno: MSD spol. s.r.o., 2007, s. 100-101. ISBN 978-80-86633-95-4.
    13. VAŇUROVÁ, Milena. Příprava studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ na práci s nadanými dětmi v matematice. In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno: MSD, 2007, s. 319-323. ISBN 978-80-7392-006-7.
    14. NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVAR. Reading Strategies and the development of Reading Skills of primary school pupils in the Czech Republic. první. Berlín: DGLS, 2007. Book of Abstracts. ISBN 978-3-9809663-6-8.
    15. KOHOUTEK, Rudolf a Eva FILÍPKOVÁ. Researching the difficulties and behavioural disorders in primary school pupils. In ŘEHULKA, Evžen. SCHOOL AND HEALTH 21. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 427-441. ISBN 978-80-7315-138-6.
    16. NEUSAR, Aleš. Stanovení pravidel soužití ve škole. In Marek Kolařík (Ed.). Projekt A nebo… Informační DVD pro metodiky prevence a další pedagogy ZŠ a SŠ. 2007. vyd. Boskovice: Albert, 2007, s. -, -.
    17. REDLICHOVÁ, Jitka. "Student Voice" in Czech Schools in the Context of Accountability and Autonomy. In International Congress for School Effectiveness and Improvement. Book of Abstracts. 2006. vyd. Ljubljana: Šola za ravnatelje, 2007, s. 60-60.
    18. VAŇUROVÁ, Milena. Znát kompetence nestačí. In Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání. Plzeň: Západočeská univerzita, 2007, s. 191-195. ISBN 978-80-7043-548-9.

    2006

    1. FOLTÝNOVÁ, Darina. GIS project education on primary school in the Czech Republic. In Computer in geographical education: a European perspective on developing exciting Geography. 1. vydání. Bucurest: Cartea Universitara, 2006, s. 42-48. Descrirea CIP a Bibliotecii Nationale a Romaniei. ISBN 973-731-449-2.
    2. MUŽÍKOVÁ, Leona. K realizaci výchovy ke zdraví na základních školách. In KNECHT, Petr. Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 88-101. ISBN 80-210-4163-3.
    3. ZÍTKOVÁ, Jitka. Obraz dítěte a dětství v současných čítankách. In Slovo a obraz v komunikaci s dětmi. Komunikace s dětmi v zrcadle času./CD/. 1. vyd. Ostrava: PdF OU, 2006, s. 130-136. ISBN 80-7368-271-0.
    4. ZÍTKOVÁ, Jitka. Z evaluačního výzkumu čítanek pro primární školu. In Cesty současné literatury pro děti a mládež: dotyky, kontexty, literatura pro mládež a didaktika. Slavkov: BM Typo, 2006, s. 81-88. ISBN 80-903339-9-0.

    2005

    1. FILOVÁ, Hana. Česká primární škola: jaká je a jakou bychom ji chtěli mít? In Orientace české základní školy. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2005, s. 142-149. ISBN 80-210-3870-5.
    2. HORKÁ, Hana a Hana FILOVÁ. Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 80-92. ISBN 80-210-3884-5.
    3. STRÁNSKÁ, Zdenka. K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách. In Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004. 1. vyd. Olomouc: FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností, 2005, s. 28. ISBN 80-244-1059-1.
    4. HAVEL, Jiří. Mikulenková, H.; Malý, R.; Forman, M.: Slabikář (recenze). Komenský: časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fak. Masarykovy univerzity, 2005, roč. 130, č. 1, s. 44-45. ISSN 0323-0449.
    5. HAVEL, Jiří. Pojetí praktické přípravy ve studiu učitelství pro 1. stupeň ZŠ. In História, súčasnosť a perspektívy učiťelského vzdelávania. Banská Bystrica: PdF UMB, 2005, s. 149-151. ISBN 80-8083-107-6.
    6. ČECH, Tomáš. Protidrogová výchova v podmínkách 1. stupně ZŠ. In Socialia 2004. Hradec Králové: Gaudeamus, 2005, s. 198-203. ISBN 80-7041-247-X.
    7. BUDIŠ, Josef, Lucie KOŠŤÁLOVÁ a Irena PLUCKOVÁ. Předpoklady a dílčí zkušenosti s integrovanou přírodovědou na 2.stupni ZŠ. In MAŇÁK, Josef a Tomáš JANÍK. Orientace české základní školy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 283-293. ISBN 80-210-3870-5.
    8. HORKÁ, Hana. Současné pojetí SZZ v oboru učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU Brno. In Příprava učitelů primárního vzdělávání a problematika státních závěrečných zkoušek. Liberec: PdF TU, 2005, 4 s. ISBN neuvedeno.

    2004

    1. MATYÁŠEK, Jiří. Nazorni pouk o neživi naravi. In Zbornik seminarjev: Naravoslovje v šestem in sedmem razredu devetletne osnovne šole, etc. 1. vyd. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 2004, s. 26-27. ISBN 961-234-495-7.
    2. VAŇUROVÁ, Milena. Názornost názoru. In Cesty (k) poznávání v matematice primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého, 2004, s. 285-287. ISBN 80-244-0818-X.
    3. ZÍTKOVÁ, Jitka. Několik poznámek k literární komunikaci v primární škole. In Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. /CD-ROM/. Brno: MU, 2004, 6 s. ISBN 80-210-3474-2.
    4. MUŽÍKOVÁ, Leona. Otazníky kolem oboru rodinná výchova. In SVATOŠ, Tomáš. Rodinná a sexuální výchova: dnešní reflexe a citlivá místa. Hradec Králové: Gaudeamus, 2004, s. 55-57. ISBN 80-7041-078-7.
    5. ČECH, Tomáš. Primary school teachers as implementers of anti-drug education. In ŘEHULKA, Evžen. Řehulka, E. (ed.) Teachers and Health 6. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2004, s. 553-557. ISBN 978-80-7315-093-8.
    6. ČECH, Tomáš. Učitelé na 1. stupni ZŠ jako realizátoři protidrogové výchovy. In ŘEHULKA, E. (ed.) Teachers and Health 6. Brno: Paido, 2004, s. 558-561. ISBN 80-7315-093-X.

    2003

    1. ČECH, Tomáš. Nové přístupy k primární prevenci drogových závislostí - protidrogová výchova v podmínkách I. stupně základních škol. In Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání - 11. výroční mezinárodní konference ČAPV. Sborník referátů [CD-ROM]. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2003.
    2. ČECH, Tomáš. Primární prevence sociálně patologických jevů v podmínkách 1. stupně základních škol. Mládež a spoločnosť. Bratislava: UIPŠ, 2003, IX, č. 4, s. 62-66. ISSN 1335-1109.

    2002

    1. JŮVA, Vladimír. Einige Tendenzen in der Entwicklung des humanwissenschaftlichen Teils der GrundschullehrerInnenausbildung in der Tschechischen Republik. Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.). In Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich. 1. vyd. Frankfurt am Main ad.: Peter Lang, 2002, s. 293-296. Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15. ISBN 3-631-38328-1.
    2. JŮVA, Vladimír a Hana HORKÁ. Kommentar zur Entwicklung der humanwissenschaftlichen Ausbildung der GrundschullehrerInnen an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität Brno. Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.). In Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich. 1. vyd. Frankfurt am Main ad.: Peter Lang, 2002, s. 247-266. není uvedeno.
    3. JŮVA, Vladimír a Hana HORKÁ. Kritische Stellungnahme zu den aktuellen Curricula für den humanwissenschaftlichen Bereich. Gabriele Khan-Svik, Elisabeth Persy, Tamara Katschnig (ed.). In Grudschullehrerinnen- und -lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien-Österreich. 1. vyd. Frankfurt am Main ad.: Peter Lang, 2002, s. 181-200. Schule - Wissenschaft - Politik, Band 15.

    2001

    1. MUŽÍK, Vladislav, Hana STOJANÍKOVÁ, Jiří NYKODÝM, Leona PILLEROVÁ a Jan ZACHRLA. Erfahrungen mit den Gesundheitswochen in der tschechischen Grundschule. Ed. Ilg, H., Mengisen, W., Mahlitz, D.-C. In Schul- und Unterrichtsbelastungen bei SchuelerInnen und Lehrpersonen - Moeglichkeiten der Bewaeltigung durch bewegungsbetonte Gesundheitsfoerderung. Magglingen: BASPO, 2001, s. 135-142.
    2. VAŇUROVÁ, Milena. Matematické dovednosti žáků ze znevýhodněného sociokulturního prostředí. In Matematika v priprave učitel'ov 1. stupňa základnej školy. Banská Bystrica: Univerzita Mateje Bela Banská Bystrica, 2001, s. 138-140. ISBN 80-8055-519-2.
    3. STOJANÍKOVÁ, Hana, Leona PILLEROVÁ a Vladislav MUŽÍK. Některé efekty výchovy ke zdraví na 1. stupni základní školy. In SEBERA, Martin. Role tělesné výchovy a sportu v transformujících se zemích středoevropského regionu. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2001, s. 79-83. ISBN 80-210-2712-6.
    4. MATYÁŠEK, Jiří. Popularizace vyučování přírodopisu v 9. ročníku na ZŠ. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta, 2001, 143 - 145. sborník. ISBN 80-86561-01-1.
    5. BLAŽKOVÁ, Růžena. poruchy učení v matematice. Banská Bystrica: Univerzita M.Bela Banská Bystrica, 2001. Sborník příspěvků. ISBN 80-8055-519-2.
    6. HORKÁ, Hana a Hana FILOVÁ. Přípravné vzdělávání učitelů primární školy (1. st. ZŠ) na PdF MU V Brně. In Další vzdělávání učitelů na prahu třetího tisíciletí. Brno: Pedagogické centrum, 2001, s. 62-71. ISBN 80-238-7168-4.
    7. MUŽÍK, Vladislav, Jan ZACHRLA a Jiří NYKODÝM. Vybrané efekty projektu Zdravotně orientovaná tělesná výchova pro 1. stupeň ZŠ. In Nové poznatky v kinntropologickém výzkumu. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2001, s. 63-68. ISBN 80-210-2764-9.
    8. VAŇUROVÁ, Milena. Výsledky didaktických testů z matematiky ve 2. a 3. ročníku základní a zvláštní školy. Brno: School of Social Studies, Masaryk University, 2001, 4 s.

    2000

    1. ZACHRLA, Jan a Vladislav MUŽÍK. Některé efekty modelového pohybového režimu žáků na 1. stupni ZŠ. In ŠAFAŘÍKOVÁ, Jana a Zdenka MARVANOVÁ. Pedagogická kinantropologie 2000. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2000, s. 95-99. ISBN 80-246-0168-0.
    2. VAŇUROVÁ, Milena. Výsledky programu Obecná škola v matematice. In Matematika v přípravě učitelů elementární školy. první. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně Ústí nad Labem, 2000, s. 101-103. Acta Universitatis Purkynianae 53. ISBN 80-7044-301-4.

    1993

    1. ŘEHULKA, Evžen a Oliva ŘEHULKOVÁ. Psychohygiena u učitelů základních škol. Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v, 1993, roč. 1993, č. 7, s. 44-48. ISSN 0862-1632.

    1992

    1. VILÍMOVÁ, Vlasta. Základy rozvoje vytrvalosti v 1.-4. ročníku základní školy. In Postavení tělesné výchovy ve výchovně vzdělávacím systému českého školství. Brno: ÚTK PdF, 1992, s. 25-29.

    1989

    1. VILÍMOVÁ, Vlasta. Rozvoj pohybových schopností v atletice v 1.-4. ročníku základní školy. Brno: KPÚ, 1989, 6 s. Metodický materiál.

    1988

    1. VILÍMOVÁ, Vlasta. Ke zlepšení základů vytrvalosti v tělesné výchově v 1.- 4. základní školy. Praha: St.ped.nakl. Praha, 1988, 4 s. Komenský 112, č. 9.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 9. 11. 2024 16:00