SUCHÁČEK, Petr. Empatie učitele – co, proč a hlavně jak (Teacher empathy - What, Why and especially How). Sociální pedagogika | Social Education. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlině, 2022, vol. 10, No 1, p. 88-93. ISSN 1805-8825.
SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro pohodu doma, v kabinetu i ve třídě (Inspirations from Nonviolent Communication for Peace at home, at school and in the classroom). In Vitální učitel. 2021.
VOJTOVÁ, Věra. Škola a její role při ovlivňování chování žáků (The role of school enviroment in the process of influencing students behaviour). In Problematika integrace dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do MŠ, ZŠ a SŠ, školských zařízení, do MŠ, ZŠ, SŠ a školských zařízení. 1. vyd. Olomouc: UP, 2003, p. 53-63, 10 pp. ISBN 80-244-0725-6.